pocket_brother Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 jag vill va med för jag är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 jag vill va med för jag är bäst! mm bra... E det inga mer som vill va me?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Hur har ni tänkt att gå till väga med det här och har ni något förslag vad clanen kan heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Hur har ni tänkt att gå till väga med det här och har ni något förslag vad clanen kan heta. Men jag vet inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Hur har ni tänkt att gå till väga med det här och har ni något förslag vad clanen kan heta. Nått clan namn vet jag inte.... Vi måste ju få lite medlemmar först..... Fast det lär inte bli nån seriös clan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jag kan vara med, clanen kan väl heta GTAsajtens klan som nån föreslog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Komigen några fler måste det väll finnas som vill vara med !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jag ångra mig det jag skrev tidigare! Jag ska va med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Synd att inte jag kan vara med för ni ser ut att behöva ett proffs men jag har redan en clan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 men alltså hur många medlemar ska vi ha? vem ska vara ledaren eller va man ska säga.... ja kan iaf nt vara det för om vi ska ha en clan så måste det bli av också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Jag kan vara med, clanen kan väl heta GTAsajtens klan som nån föreslog. Som jag föreslog innan om vi får tillstånd från Hultan, så kan väl tagen se ut typ så här : GTAsajten.com | <NAMN> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Som jag föreslog innan om vi får tillstånd från Hultan, så kan väl tagen se ut typ så här : GTAsajten.com | <NAMN> visst om alla e me på det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) Jo det blir väll ett bra namn... Men vi måste ju spela nån gång.. Dom som vill va med får skicka pm till mig så vi får lite ordning nån gång Redigerad 16 mars, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Håller med XmaN till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Ska det bli något eller, vem ska vara Ledare och vad ska den hetta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Ska det bli något eller, vem ska vara Ledare och vad ska den hetta. Det verkar inte va så många intreserade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 JAg vill va me för jag är bäst på FPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Ok sista försöket. Vilka e med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Jag, ska bara installera cs och säga upp mig från *NY*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 kanake jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts