Antonetti Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 ja tycker det skullle vara roligt om vi kunde skapa en clan?det skulle vara roligt för ja vill va me i en clan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 ja tycker det skullle vara roligt om vi kunde skapa en clan?det skulle vara roligt för ja vill va me i en clan Gå in i #try.se där finns de massor som söker medlemmar eller klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 funkar inte och ja vill skapa en clan hära........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Jag e mä!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Jag e mä!!! ok men ja kan nog inte vara administratör för ööö.... ja tycker det ska va nån som kan creata och sånt shit bättre än mig för ja vet nt så mycket om sånt där :"> ja kan bara spela rätt bra så nån annan får bli ledare eller va man ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Jag vill inte va cl alla fall det får nån annan va om det fins nån mer som e intreserad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Ingen mer som e intreserad...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Om ni vill ha pracc, gå in på #clanna @ QuakeNet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 kanske jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 kanske jag Ok bra fast vi behöver nåra till..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Ska ni skapa en GTAsajten cs klan? GTAsajten.com | GTA3PLAYER typ... Men ni måste fråga Hultan om ni kan ha namnet GTAsajten. OM ni vill heta de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 ja ska joina NA era äckel annars kan ni joina min klan : GTAFIGHTERS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Kallade du Clanna för äckel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 ja ska joina NA era äckel annars kan ni joina min klan : GTAFIGHTERS Hur fan kan du joina en clan om du redan har en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Han vill joina Clanna, men han måste öva upp sina skills först.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Okej men varför ska han joina en clan om han har en egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 ja skoja ja har ingen klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Inte jag heller. Lirar du cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Jap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts