SimonJ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) Hejsan! Det här är en väldigt onödig tråd men jag måste fråga: Vilken tid släpps The Lost And Damned på Xbox Live idag? EDIT: Vart ska jag posta sånna här frågor i fortsättningen? Redigerad 17 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Rockstar is proud to announce that, for the first time ever, starting Tuesday, February 17th at 12:00 noon EST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) Det har släppts. Tror att det släpptes 03:00 EST (kl 9 svensk tid). Redigerad 17 februari, 2009 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Det har släppts. Tror att det släpptes 03:00 EST (kl 9 svensk tid). Jupp det har släppts. Precis den tiden också. Även om Major Nelson (Huvudchef över Xbox live?) medelade att det skulle skjutas upp till 05:00 EST (kl 11 svensk tid). Kan inte vänta tills jag kommer hem. Funderade på att ta en buss hem nu på lunchen men bläää. Blev inte så. Nu kommer jag att sitta hela lektionen och ångra mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Jupp det har släppts. Precis den tiden också. Även om Major Nelson (Huvudchef över Xbox live?) medelade att det skulle skjutas upp till 05:00 EST (kl 11 svensk tid). Kan inte vänta tills jag kommer hem. Funderade på att ta en buss hem nu på lunchen men bläää. Blev inte så. Nu kommer jag att sitta hela lektionen och ångra mig. Skulle inte du få TLAD nästa vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts