Vice. Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Dyselexi är ganska vanligt i våra dagar, ändå lyckas lärare missa detta och stämpla folk som dumma. Har oxå vissa svårigheter med stavning. Men det största problemet för mig är närminnet. Har svårt att komma ihåg saker. Måste memorera med hjälp av bilder för att komma ihåg saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Trodde på fullt allvar att du hade svårt med svenskan pga att du var nyinflyttat invandrare. Men det är du alltså inte? Shit vad jag är fördomsfull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Starkt att skriva såhär och jag respekterar dig fullt både före och innan jag läste det, men det som slagit mig förut är din förändring med namnbytet. Agent_47 skrev mindre bra, Tikki skrev perfekt och nu heter du Agent.47, och skriver likadant som förr. Man kunde nästan tro att din bror snott ditt account för nån månad eller två och bytt namn, varefter du bytte tillbaka. Absurd teori, men medge att det känns konstigt att skrivspråket förändras så drastiskt när ett namnbyte kom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Trodde på fullt allvar att du hade svårt med svenskan pga att du var nyinflyttat invandrare. Men det är du alltså inte? Shit vad jag är fördomsfull. Han är ju blöjnasse . @Agent.47: Din stavning är inget att skämmas över, och du ska inte ta åt dig när någon börjar tracka ner på den. Hell, till och med Kungen har dyslexi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Ja.. Du lär dig så småningom, inget att oroa sig över! Ditt skrivspråk har blivit bättre sen du kom hit iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Som felshoe sa, till och med HMS Knugen har svårigheter med språket. Och kungen anses ju vara en skön lirare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Henki jag har själv inte sett nån så står förändring sen ja böt namn en det kanske ni har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Henki jag har själv inte sett nån så står förändring sen ja böt namn en det kanske ni har sett. Jodå, han har rätt. Har själv suttit och funderat över detta. Tänka efter när jag lsåh henkis första påpekande om detta. Man skulle nästan gå igenom dina poster och jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) Jodå, han har rätt. Har själv suttit och funderat över detta. Tänka efter när jag lsåh henkis första påpekande om detta. Man skulle nästan gå igenom dina poster och jämföra. Visst vice om du vill gå igenom 130 sidor^^ . Kan det vara för ni är vana att ja skrev lite mer dåligt när ja hette Agent47 ibörjan? Än vad ja gjorde med Tikki Redigerad 17 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Kan det vara för ni är vana att ja skrev lite mer dåligt när ja hette Agent47 ibörjan? Än vad ja gjorde med Tikki Ja, varför var det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts