I lol Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Kom på att göra en poll efter att jag läste det här från FZs forum där man skulle visa vad som döljer sig under ctrl + v. <Samanen> Jag måste nog ta livet av mig... <Samanen> <Giffler> Eh. Va? Vafan har hänt? <Samanen> Ehm.. Vettefan om jag kan berätta.. Det värsta, mest pinsamma jag varit med om.. Vet inte vad jag skall göra.. Har panikångest i hela kroppen.. <Giffler> .. Du har ju ändå inget att leva för. Då kan du ju ändå berätta! ;D <Samanen> ..Alltså.. Ok. Men inte ett jävla ord om det. Jag har gjort bort mig så jävla hårt. Mår så jävla dåligt.. <Samanen> och jag brukar göra bort mig jävligt ofta... Men detta slår allt <Giffler> ./me tar fram popcornskålen <Synca^> (O_o) <Samanen> Alltså... Du vet tjejen från etage-kvällen.. Vi har fikat ett par ggr och igår skulle jag komma hem till henne.. <Giffler> Jenny? <Samanen> Ja. Hade jobbat tidigt skift och var jävligt trött. Men jag drar dit och tjejen är snäll och bjur på kaffe.. <Samanen> .. äsch.. fan.. skit samma.. kan inte berätta.. <Giffler> KOM IGEN NU! Har man sagt A får man fan säga B!! <Samanen> ... vafan... ok.. men fan för dig om du jävlas sen.. <Samanen> Alltså.. Jag var skittrött. Drack säkert 5-6 koppar kaffe.. Grejjen är att jag kan bli jävligt illamående om jag dricker förmycket kaffe.. <Samanen> Men just nu ville jag bara piggna till så jag kunde göra ett gott intryck. <Samanen> Magen blir iaf helt kass.. Och efter ett tag så känner jag att magen bullrar till ordentligt. Jag vet att jag kommer skita diarré. Det känner man. <Samanen> Grejjen är.. Jag skiter helst hemma. Och jag vill absolut _inte_ skita hos bruden.. Vi känner knappt varandra.. Och jag vill inte sprutlackera hennes toalett under en kaskad av höga prfrfrlplprfrrrrtrt-ljud. <Giffler> Haha.. Ja? <Samanen> Men jag känner att skit-vattnet är påväg.. Så jag ursäktar mig med att jag måste låna toaletten.. Trots allt. Jag hade aldrig hunnit hem. <Samanen> Jag sätter på kranen, lägger lite papper i toaletten och sätter igång. Skiten flödar som ur en brandspruta. Harrejävlar vad jag våldtar den stackars toaletten. Hörde den nästan ropa på hjälp.. <Samanen> Nu plingar det naturligtvis på dörren. Jag hör att hennes jobbiga storasyrra är på besök. (Dasset ligger nästan vid ytterdörren) <Samanen> Fan, tänker jag och bajsar vidare.. Försöker hålla igen lite, för att dom inte skall äcklas sönder utanför dörren.. <Samanen> Men dom jävla bajsångorna, i kombination med mitt illamående gör att klökreflexen sätter igång. Så undertiden skit rinner från min röv så råkar jag hosta upp en hel del kaffe... Över kallingarna vid knäna och en liten svart pöl på golvet.. <Giffler> AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH! Snälla säg att du ljuger! <Samanen> För helvete. Du känner mig. Vafan skulle jag ljuga för? Inget att vara stolt över precis..?? <Samanen> Iaf. Jag har skitvatten kommande ur röven. Badrummet stinker värre än en trasig toalett på roskilde. <Samanen> Vad i helvete tror du händer?!!?! HENNES JÄVLA IDIOT-SYRRA ÖPPNAR DASSADÖRREN. Det jävla låset funkar inte!!! <Samanen> Jag får ren jävla panik och reser mig upp och bara gallskriker! Hennes syrra skriker till av chocken. <Samanen> Och nu kommer bruden springande! Bägge tittar på mina kallingar på golvet, som vadar i en svart sörja. <Samanen> Jag fattar att dom tror att jag bajsat ner mig. Toan stinker ju dessutom av avföring. <Samanen> Jag kommer inte på vad jag skall säga.. Så jag står helt enkelt med skit i röven, svarta blöta kallingar om anklarna och skriker "DET ÄR KAFFE! KAFFE! KAFFE!! DET ÄR KAFFE!!". Jag måste ju sett ut som en mongoloid. <Samanen> Iaf.. Jag slängde igen dörren. Torkade mig på 2 sekunder och springer hem med skit mellan skinkorna.. Har inte vågat slå på min mobiltelefon sen det hände... Jag svär... Allt är sant.. Inte ens en enda jäkla överdrift.. <Giffler> .. Detta.. måste sparas.. För alltid. <Giffler> ... <Giffler> HAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!! <Samanen> tack för stödet... dra åt helvete med dig... <Giffler> HAHAHAHHAHAHAHAH AHAAHAHAHHA!!!!!!!!!!! Jag skrattar så jag gråter!! HAHAHAHAHAHA!!!! <Samanen> ..jävla idiot... Nåja, hur mycket kaffe dricker ni dagligen? Dricker man i 2dl eller andra mängder räknar man enkelt ut: *antal koppar* X *2* : 1.5 = *x* Själv tar jag in 8 portioner kaffe per dag Och koffeinberoende är jag nog. Redigerad 16 februari, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Finns det någon té-uträkning? Hade idogt druckit kaffe sedan fjortonårsåldern och utvecklat ett ganska starkt beroende, men strax innan jul kändes det inte bra, och jag lade ner kaffet, kall kalkon. Började med té istället, och har inte ångrat mig sedan dess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Kaffe har jag aldrig tyckt om, men precis som Axel dricker jag te. Brukar bli omkring en kopp per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Började dricka kaffe för ett år sen ungefär. Dricker väl 1-2 koppar per dag men är nog inte särskilt beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Finns det någon té-uträkning? Eftersom té inte innehåller koffein och inte är beroendeframkallande (om jag inte är helt ute och cyklar), så har det nog inget alls med trådens ämne att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Dricker inte kaffe, så jag är nog inte beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Tro det eller ej, men jag tar mig alltid 15 minuter på morgonen åt att hälla upp en kopp kaffe, sätta mig i en grymt skön fåtölj vid ett fönster, titta på vädret och folket och dricka mitt kaffe. Väldigt skönt för att... ta en stund för sig själv på morgonen (vems slogan är det, förresten?), och då är kaffet som grädden på moset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Har börjat dricka mer kaffe på senare dagar, men det är inte så ofta. Någon gång efter middagen eller när man är på besök hos någon. Så något beroende har jag inte byggt upp ännu av kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Kanske 5 koppar om dagen. Alltid till frukost. Om det är en längre skoldag så även i skolan. Alltid efter maten. Både till frukost och på kvällen brukar det bli stoora koppar. Ja jag känner abstinens om jag inte dricker men det är inte så allvarligt, jag klarar mig utan kaffe om det krävs. Helst ska det vara ganska stark ekologisk mörkrost med mjölk och kanske en skvätt grädde i. Är jag trött i skolan brukar jag ösa ner en del socker också. Redigerad 16 februari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Jag brukar väl dricka en kopp om dagen efter middagen men som nu när jag är ledig så blir det vid lunch också. Gott men jag kan nog inte säga att jag är beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 För min del blir det bara kaffe när andra bjuder på det, vilket inte sker särskilt ofta. Jag aktar mig för kaffeberoende, vill inte bli som far som får huvudvärk om han inte får sin dos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Kanske 5 koppar om dagen. Alltid till frukost. Om det är en längre skoldag så även i skolan. Alltid efter maten. Både till frukost och på kvällen brukar det bli stoora koppar. Ja jag känner abstinens om jag inte dricker men det är inte så allvarligt, jag klarar mig utan kaffe om det krävs. Helst ska det vara ganska stark ekologisk mörkrost med mjölk och kanske en skvätt grädde i. Är jag trött i skolan brukar jag ösa ner en del socker också. Kaffe med socker känns så sliskigt . Mörkrost med en skvätt mjölk i är gott däremot, men socker i kaffet? Euw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 För min del blir det bara kaffe när andra bjuder på det, vilket inte sker särskilt ofta. Jag aktar mig för kaffeberoende, vill inte bli som far som får huvudvärk om han inte får sin dos. Mina föräldrar har verkligen inspirerat mig till att inte dricka kaffe. Alltid detta tjat om kaffe. Man kan aldrig hålla på med nåt utan att de måste krångla in massa pauser för kaffedrickande. Jag har inte druckit en enda kopp faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Kan inte riktigt rösta eftersom jag ligger mellan "dricker bara någon gång" och "1-2 om dagen". För ett år sedan drack jag kaffe varje dag, men nu är det nog snarare varannan dag. Har inte varit lika sugen på senare tid. Men fy tusan vad gött kaffe är ibland. Svart ska det vara, kan inte dricka det på något annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Dricker inte fanskapet, har aldrig gjort det och kommer knappast att börja. Btw. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Eftersom té inte innehåller koffein och inte är beroendeframkallande (om jag inte är helt ute och cyklar), så har det nog inget alls med trådens ämne att göra Jo té innehåller koffein. En tillredd kopp té innehåller ca. 1/2-1/3 av mängden samma mängd kaffe ineehåller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Jo té innehåller koffein. En tillredd kopp té innehåller ca. 1/2-1/3 av mängden samma mängd kaffe ineehåller. Thanks, varje dag lär man sig något nytt. ^^ Då är det ungefär bara att halvera mängden té man dricker så har man typ i kaffe. btw, just nu sitter jag och avnjuter en kaffe latte Redigerad 16 februari, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Thanks, varje dag lär man sig något nytt. ^^ Då är det ungefär bara att halvera mängden té man dricker så har man typ i kaffe. Ah, verkar rimligt! Vote: 1-2 koppar (ca 4 koppar varje dag), ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 3-5 koppar, och jag är beroeende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Dricker inte fanskapet, har aldrig gjort det och kommer knappast att börja. Btw. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44127 Vi dödade den tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts