Umberto Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Umb. När de har accepterat denna request finns det nån möjlighet att göra nån staff sida där folk kan se vilka som ligger bakom detta arbete och se vad dessa gör. Asså att vi skapar nån länk där alla som medverkar på sidan finns där dit skrivna hoppas du fattar vad ja menar. Nej, eftersom det skulle ge intrycket av att "staff" gör allt på sidan eller att vissa användare är "bättre" eller värdefullare än andra. Eventuellt kan det finnas en sida som listar användare som har varit mest produktiva och skrivit/redigerat flest artiklar eller laddat upp flest bilder osv. ---- Tror vi har försatt wikia i ett dilemma. Å ena sidan finns det redan en svensk GTA-wiki men å andra sidan har vi potential att göra en bättre eftersom vi har "the power of community". Han som ligger bakom "GTA svenska", fil969, har ju praktiskt taget gjort allt på egen hand. Han har designat en riktigt snygg "logga" btw: Vad säger du om den då, Tackleberry? Undrar om fil969 är medlem här? :hmm: Redigerad 21 februari, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Ah i see umb. Btw inge svar än från requesten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Ah i see umb. Btw inge svar än från requesten? Nepp. http://requests.wikia.com/index.php?title=Sv.Gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Hur lång tid tar det innan vi får svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Hur lång tid tar det innan vi får svar? Vet inte. Tror de behöver en svenskspråkig admin som undersöker situationen pga den där gta-wikin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Vet inte. Tror de behöver en svenskspråkig admin som undersöker situationen pga den där gta-wikin. Okej, så vi kan få vänta ett bra tag till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 sv.gtasajten.wikia.com \o/ Det får dock vänta till senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Najs. =) Jag hjälper gärna till på något hörn om det finns något att bidra med någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Äntligen, ska bli kul att komma igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Äntligen, ska bli kul att komma igång. Måste man ha reklamen som ligger där , Tycker själv det förstör skitmycket! Skulle typ föredra en design som är som wikipedias!! Men nu ska jag bli member och dyligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Måste man ha reklamen som ligger där , Tycker själv det förstör skitmycket! Skulle typ föredra en design som är som wikipedias!! Jag antar att reklamen kommer att ligga längst ner på sidan, och då är det bara att fylla sidan med text så är saken biff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Skulle typ föredra en design som är som wikipedias!! Ändra till det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Så wiki använder sig av reklam trots allt? Jag trodde att det var emot deras policy. Kör ju adblock så... Kul att det är igång iaf! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Kul att det kom igång, hoppas ni får det att fungera bra Lycka till (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Kul att det kom igång, hoppas ni får det att fungera bra Lycka till (: Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Medlemskap gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) DAMN YOU ALL! Gick inte ta Agent47 som användar namn. Fick ta Tikki76 istället . Reggad och klar iallafall Redigerad 25 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 sv.gtasajten.wikia.com \o/ Det får dock vänta till senare ikväll. Är det bara för mig som FF hänger sig 100% av gångerna jag försöker gå in? Har testat med IE6 och då funkar det utan problem. PS3ans webbläsare likaså, och jag tror det är nån form av Safari men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Är det bara för mig som FF hänger sig 100% av gångerna jag försöker gå in? Har testat med IE6 och då funkar det utan problem. PS3ans webbläsare likaså, och jag tror det är nån form av Safari men jag är inte säker. FF funkar 100% för mig på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Funkar fint för mig med. Antehoff nickar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts