VickeX Skrivet 19 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) GTASajtens GTAWiki (bara?) GTAHuset GTAKlubben GTAFakta GTAFacts Edit @ RavenE: GTA NaW Grand Theft Auto News and Wiki. Redigerad 19 februari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 GTW - Grand Theft Wiki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 GTW - Grand Theft Wiki. Win!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Faaast..: http://gta.wikia.com/wiki/Main_Page Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) Redan taget. http://gta.wikia.com/wiki/Main_Page Hmmpf. Namnet måste vara lite svenskklingande, tycker jag. Redigerad 19 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Jag kommer inte på något annat än GTAinfo.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) GTWS?(Grand Theft Wikipedia Sweden)^^ Jag är sämst på att komma på namn. Redigerad 19 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Gtasajten??? Tycker själv det vore najs! Sajtens gta wiki swedish gta wiki swe gta wiki Börjar spåna vidare, såg att gta wikia hade reklam på sin sida, något vi behöver? Denna sida kostar ju inte presis men det skulle kunna gå till serverkostnaderna för gtasaten? Fast det är i och för sig bättre med en sida utan reklam. BTW, Kan kanske fixa mer än bara moderering, beror på hurdant humör jag är på men förvänta inte allt för mycket i skrivade av mig, bilder och dyligt går bra. En till BTW, när man skriver en wiki är det väl användarna som bestämmer vad som ska länkas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 GTS - Grand Theft Sweden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Skulle tänka mig att vi har reklam på den sidan som kobbe sa. Så kan pengarna gå till serverkostnaderna för GTAsajten så slipper hultan lägga ut så mycke av sina egna pengar för att betala för att ha forumet öppet. Vet ju också att det finns donationer nu man kan göra har ju bidragit med 100kr med namnbytet^^. Men skulle vara bra om vi hade lite reklam banner iallafall inge popups menar ja så de kommer upp direkt. Utan som FZ har reklam banners på sidorna etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Skulle tänka mig att vi har reklam på den sidan som kobbe sa. Så kan pengarna gå till serverkostnaderna för GTAsajten så slipper hultan lägga ut så mycke av sina egna pengar för att betala för att ha forumet öppet. Vet ju också att det finns donationer nu man kan göra har ju bidragit med 100kr med namnbytet^^. Men skulle vara bra om vi hade lite reklam banner iallafall inge popups menar ja så de kommer upp direkt. Utan som FZ har reklam banners på sidorna etc. Det är ju en wiki det talas om dvs. ingen reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 GTS - Grand Theft Sweden. Bästa förslaget hittills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) GTAISverige GrandTheftAutoSwedishwiki UnderbaraGTA Ä(A)lskadeGTA GTAFan Gtawikien Vad sägs? Redigerad 19 februari, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 @Plaisir: Ooops. --- Redan taget. http://gta.wikia.com/wiki/Main_Page Hmmpf. Namnet måste vara lite svenskklingande, tycker jag. Japp. Jag tycker att vickex förslag är bäst och enklast. GTAsajtens wiki. Simple as that. Såg btw att det redan finns en liten svensk wiki men den handlar bara om GTA IV. Klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Jag tycker att vickex förslag är bäst och enklast. GTAsajtens wiki. Simple as that. Håller nog med där. Det är personer ifrån GTAsajtens forum som sköter om sidan, därmed klingar det bäst med ett "GTAsajtens Wiki". :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Men kommer inte sidan vara öppen för allmänheten att skriva artiklar på? Det är ju så en wiki fungerar, annars kommer den ju dö ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Men kommer inte sidan vara öppen för allmänheten att skriva artiklar på? Det är ju så en wiki fungerar, annars kommer den ju dö ut! Klart den kommer att vara öppen. --- Ska jag skicka in en request till wikia då? "GTAsajtens GTA-wiki" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) Ska jag skicka in en request till wikia då? "GTAsajtens GTA-wiki" Do it! Så vi får detta klot i rullning. Redigerad 19 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Yes box bara köra igång dirr Umberto . Om detta blir nu av om vi får vår request genom fan vad kul det blir då har man nåt att göra om dagarna också när man har tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 It's done. http://requests.wikia.com/index.php?title=Sv.Gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts