RavenE Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jag ställer upp och moderarar, kan även tänka mig att åka genom sverige på en åk-gräsklippare med en "gtasajtens wiki" skylt och se söt ut, vid behov såklart. Oh, jag kan åka bakom på en släpkärra och dokumentera hela resan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) Oh, jag kan åka bakom på en släpkärra och dokumentera hela resan! Haha och jag kan fota och åka bakom dig Redigerad 18 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Men om det blir något med allt det här, när kommer vi börja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Men om det blir något med allt det här, när kommer vi börja? Vi är för få intresserade. -- Det skulle vara najs om någon skicklig admin eller global mod kunde flytta den här wiki-diskussionen till en egen tråd. Känns inte riktigt som att det här handlar om det som ts inledde med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Vilka är vi som är intresserade då? Någon som har ork att sammanställa allt folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Kan skriva eller översätta artiklar, ta screenshots m.m.: Henkibojj Kebab GiZmo SimonJ Jazz Umberto Kan kontrolläsa och editera artiklar, korrigera fel etc. (="moderering" på wiki): RavenE agent47 kobbe Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Kan skriva eller översätta artiklar, ta screenshots m.m.: Henkibojj Kebab GiZmo SimonJ Jazz Umberto Kan kontrolläsa och editera artiklar, korrigera fel etc. (="moderering" på wiki): RavenE agent47 kobbe Merkky ok.. jag kan ställa upp om det behövs. mestadels korrigera artiklar. men har nog inga större problem med att hjälpa till på översättningsfronten heller. ---shifttangenten verkar ha lagt ner--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Även jag ställer självklart upp med att översätta, godkänna och korrigera. Låter som en jäkligt nice idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jag ställer också upp om det skulle behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jag har inga problem att översätta artiklar och liknande, men nu under våren tror jag inte att jag har tiden till att skriva artiklar med studenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Vi är för få intresserade. -- Det skulle vara najs om någon skicklig admin eller global mod kunde flytta den här wiki-diskussionen till en egen tråd. Känns inte riktigt som att det här handlar om det som ts inledde med... Det är väl i största grad vad just denna topic handlar om.. En ny, svensk GTAsajt. Om det nu blir en wiki hör inte hit, topicen handlar om en ny sajt och det är allt det är till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Jag kan ställa upp om det behövs. Mestadels korrigera artiklar. Men har nog inga större problem med att hjälpa till på översättningsfronten heller. Samma här. Kan nog skriva en del nyheter också, om det behövs ( hade vi/ni tänkt göra som en förstasida med nyheter då eller, som länkar till forumet och wikin? ) Det är väl i största grad vad just denna topic handlar om.. En ny, svensk GTAsajt. Om det nu blir en wiki hör inte hit, topicen handlar om en ny sajt och det är allt det är till det. Just precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Vi är för få intresserade. Okej, måste vi vara SÅ många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Kan skriva eller översätta artiklar, ta screenshots m.m.: Henkibojj Kan kontrolläsa och editera artiklar, korrigera fel etc. (="moderering" på wiki): Screenshots tar jag inga fler, men jag slänger gärna in de jag redan har. Moderering kan du skriva upp mig på. Artiklar skriver jag också gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Jag är gärna med på något hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Jag kan väl också skriva/översätta artiklar och sånt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Okej, måste vi vara SÅ många? Ja för att sidan ska kunna fungera och att det finns folk nästan helatiden som finns där och håller på sidan. Vi är ju ungefär 17 pers det borde väl räcka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 @Stell: Kan du byta namn på tråden iaf? Det här har inget med en ny GTANYTT-sida (usch...) att göra... Samma här. Kan nog skriva en del nyheter också, om det behövs ( hade vi/ni tänkt göra som en förstasida med nyheter då eller, som länkar till forumet och wikin? ) En förstasida med nyheter. Okej, måste vi vara SÅ många? Ja, eftersom det är ett stort projekt. Många gånger har ambitiösa projekt runnit ut i sanden pga svagt engagemang. En handfull personer startar inte en wiki.. Kan skriva eller översätta artiklar, ta screenshots m.m.: Henkibojj Kebab GiZmo SimonJ Jazz Umberto VenoM Grumpy VickeX Pixiegnom yo.yo Kan kontrolläsa och editera artiklar, korrigera fel etc. (="moderering" på wiki. Att kategoriseras här betyder inte att man är "moderator" per se.): RavenE agent47 kobbe Merkky --- Givetvis kan vem som helst hoppa på i ett senare skede. --- Nu börjar det likna nåt. Om alla som har "anmält" sig skapar 2-3 artiklar (inkl. översättningar etc.) har vi byggt en bra grund. Vi behöver dock ett namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 ok.. jag kan ställa upp om det behövs. mestadels korrigera artiklar. men har nog inga större problem med att hjälpa till på översättningsfronten heller. ---shifttangenten verkar ha lagt ner--- Ja, eftersom det är ett stort projekt. Många gånger har ambitiösa projekt runnit ut i sanden pga svagt engagemang. En handfull personer startar inte en wiki.. Kan skriva eller översätta artiklar, ta screenshots m.m.: Henkibojj Kebab GiZmo SimonJ Jazz Umberto VenoM Grumpy VickeX Pixiegnom yo.yo Kan kontrolläsa och editera artiklar, korrigera fel etc. (="moderering" på wiki. Att kategoriseras här betyder inte att man är "moderator" per se.): RavenE agent47 kobbe Merkky --- Givetvis kan vem som helst hoppa på i ett senare skede. --- Nu börjar det likna nåt. Om alla som har "anmält" sig skapar 2-3 artiklar (inkl. översättningar etc.) har vi byggt en bra grund. Vi behöver dock ett namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 allt-om-gta eller GTAlådan röstar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts