RavenE Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) Wiki...dog. Wiki...lever? Wopidoo.. 8000e inlägget. Redigerad 29 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Det är nog en liten downtime-period. Jag tänker i alla fall inte ge upp än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Sen vet jag inte om man ska vänta sig att det alltid ska vara lika aktivt som forumet. Det är ju trots allt ett uppslagsverk, och har man skrivit vad man känner behövs så kanske det trappar av efter ett tag. Nu säger jag inte att det vi har räcker (jag har nämligen knappt kollat mer än det jag själv skrivit) men förr eller senare lär det vara en ganska stor downtime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Är egentligen besviken på flera punkter, tex hur sidan föll ner och det kommer antagligen inte skrivas så myckat framöver och att det bara finns artiklar om olika områden, korsningar och ställen. Behövs det verkligen en artikel om varje korsning i alla gtasapel , vet bryr sig om att läsa små artiklar som inte handlar om något? Trodde verkligen att de större sakerna skulle skrivas först men folk skriver såklart om det som är lättast, dvs ctrl+c. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Är egentligen besviken på flera punkter, tex hur sidan föll ner och det kommer antagligen inte skrivas så myckat framöver och att det bara finns artiklar om olika områden, korsningar och ställen. Behövs det verkligen en artikel om varje korsning i alla gtasapel , vet bryr sig om att läsa små artiklar som inte handlar om något? Trodde verkligen att de större sakerna skulle skrivas först men folk skriver såklart om det som är lättast, dvs ctrl+c. Den kom kanske igång vid fel tid? Nu när det är vår så vill folk inte sitta inne och skriva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Jag började skriva om Liberty Rock Radio, med spellista, länk till Spotify-lista, Iggy Pop, m.m., och kom på att det kanske vore bättre om den gjordes till en stor artikel om alla radiokanaler, men jag känner bara att jag inte har tid att engagera mig i den just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Wikin är inte död. Ingen har totalt glömt bort den. Det är precis som det är med forumet. Det är vår, folk är ute oftare, och har mycket att göra inför studenten/skolavslutningen och skolan. Det är alltid så på våren att forumaktiviteten minskar, och det är bara forumiter som jobbar på wikin. Ge det lite tid. Det har bara gått lite mer än en månad och Wikin är väl ändå rätt stor med tanke på att ingen direkt lagt ner supermycket tid på den? Jag är iofs inte så inne i wiki-världen men jag vet ingen wiki (beror väl lite på vad den handlar om) som blivit fulländad på bara en månad. Vi är väl ett tiotal personer som jobbar mer eller mindre på GTASajtens GTA-Wiki men vi gör det på våran fritid, och jag är ganska säker på att alla gör andra saker än att jobba på wikin också. Tycker att det är ganska dumt att säga att wikin dött ut. Charmen med en wiki är ju lite också att de alltid finns att tillgå. Söker man någonting kan man gå in dit. Jag använder inte wikipedia varje dag. På samma sätt är det väl med att skriva. Man tänker... hmm, hur var det med radiokanalerna i GTA IV? Finns det ingen länk då så får väl förhoppningsvis vem som än söker efter artikeln skriva om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Det har jag inte tid till just nu, påminn mig på onsdag kväll ungefär så har jag kanske tid. Kommer du fixa mallen? Då blir det nog mer aktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Kommer du fixa mallen? Då blir det nog mer aktivitet. Vad vill du att det ska finnas för fakta i mallen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Vad vill du att det ska finnas för fakta i mallen då? Vilket/vilka spel gänget är med i, färger, etnicitet, gängbilar, vapen, områden, "typ" av gäng (gatugäng eller maffia osv), fiender, "vänner" (t.ex Grove Street Families och Varrios Los Aztecas eller San Fierro Triads), medlemmar. Fronter också. Engelska wikin har en bra, kolla på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Bump. eXotic, har du fixat mallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Bump. eXotic, har du fixat mallen? Haha oj, efter att hårddisken kraschat så har jag glömt bort sidan helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Helt jävla otroligt, nissen som äger gtawikin för GTA IV har lagt in smygreklam för sin sida på våran, har åtgärdat detta och stängt av honom ett tag. Dessutom har han skickat ett e-post med följande medelande: Hej Kobbe! Jag är fil969 och jag är Administratör på GTA Svenska, Nordens största GTA-Wikia. Vi har GTA IV som speciell inriktning och därför så har jag ett förslag till dig. Om ni på denna sida inte skriver något mera om just GTA IV, utan håller er till de andra spelen i serien, så lovar vi att länka alla sidor om spelen i GTA-serien till er. Samt att vi kommer att rekomendera er till alla våra medlemmar. Tänk över det hela och skicka mig ett svar snarast möjligt. Med vänliga hälsningar: Fil969, Administratör och grundare av GTA Svenska Svarade att vi inte kommer att gå med på kraven, vårt mål är att skapa en heltäckande gtawiki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Han är rädd för er; KÖR PÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Helt jävla otroligt, nissen som äger gtawikin för GTA IV har lagt in smygreklam för sin sida på våran, har åtgärdat detta och stängt av honom ett tag. Dessutom har han skickat ett e-post med följande medelande: Svarade att vi inte kommer att gå med på kraven, vårt mål är att skapa en heltäckande gtawiki. Bra! Men vi borde kanske sätta igång och skriva lite mer om vi vill bli heltäckande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Bra! Men vi borde kanske sätta igång och skriva lite mer om vi vill bli heltäckande? haha, det borde vi, dock ingen som orkar. Kanske till höst igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Hoho, jag känner igen det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Helt jävla otroligt, nissen som äger gtawikin för GTA IV har lagt in smygreklam för sin sida på våran, har åtgärdat detta och stängt av honom ett tag. Dessutom har han skickat ett e-post med följande medelande: Svarade att vi inte kommer att gå med på kraven, vårt mål är att skapa en heltäckande gtawiki. Rätt gjort. Bra! Men vi borde kanske sätta igång och skriva lite mer om vi vill bli heltäckande? Heh, ja. Mitt GTA-intresse brukar gå i vågor och just nu är jag inte i en GTA-period. Fortsätter skriva när jag återfår suget. Ni har gjort ett bra jobb med artiklarna btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 (redigerad) Drar upp denna istället för att använda TROMS Hur skriver man Vertikalt? Håller på att fixa vapnen i GTA:VC med bilder och dyligt från gamla goda Gtasajten! Kan tillägga att det var någon spammare vid Namn Sir.U som var och spammade lite osynliga könsord (märkte inte det, trodde det handlade om seriösa artiklar), tog väl 2 veckor innan jag fattade att det inte var Umberto Edit: Upload by url står det att admins ska kunna göra men jag hittar det inte, är den funktionen inkluderad ens? Skulle underlätta bilduppladdningen sjukt mycket! Redigerad 15 juni, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Behöver hjälp igen, på fordon i GTA:VC vill jag ha alla infomätare i linje med varandra, hur gör jag det? Håller på att fixa tabeller på de ställen det går, har hitills fixat vapen i GTA 3, vc och nu bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts