Jump to content

Svensk GTA wiki

VickeX
 Share

Recommended Posts

Med banner då?

Well, jag gjorde den här lite snabbt. Visste inte hur det skulle bli med kanterna, då jag inte visste vilken dimension det skulle vara. Nu blev det någonting random bara. Bilderna i bakgrunden kan såklart ändras. Är inte den bästa på att göra banners med flera bilder som ni ser, men jag tycker att Niko och Tommy (dom två första bilderna: från höger) ser bra ut. Vore fint om bilden på Tommy kunde varit längre åt vänster. Men nu är den ju inte det.

gtasgtawikibanner_1094327_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 502
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Med banner då?

Well, jag gjorde den här lite snabbt. Visste inte hur det skulle bli med kanterna, då jag inte visste vilken dimension det skulle vara. Nu blev det någonting random bara. Bilderna i bakgrunden kan såklart ändras. Är inte den bästa på att göra banners med flera bilder som ni ser, men jag tycker att Niko och Tommy (dom två första bilderna: från höger) ser bra ut. Vore fint om bilden på Tommy kunde varit längre åt vänster. Men nu är den ju inte det.

Tyckte att den var snygg, men den svarta toningen på sidorna vet jag inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med banner då?

Riktigt snygg! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Skriver ni mindre på helgerna? Jag har skrivit relativt mycket i helgen här, men inte sett så mycket annan aktivitet.

Skrivit lite mer på artikeln om verkliga personer i spelen.

http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/Diskuss...er_i_GTA-spelen

Edit:

Gjorde G'et i GTASajten lite större för att jag kom på ( och såg ) att flaggan (elden) inte riktigt passade in med texten. Den såg så platt ut där uppe under g'et. Nu syns det inte.

GTASajtensGTA-Wikigtaonestylelogogc_1094428_0.png

Ser lite bättre ut enligt mig.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda konkreta jag kan säga i övrigt dock är att det känns fel att ha en amerikansk flagga i "elden" när det är en helsvensk gta-wiki.

Visst kan det kännas lite konstigt. Jag bara tänkte på det eftersom att loggan ska passa med wikins färgschema, som ska vara vitt, blått och svart. Det är ju samma sak där. Poängen är väl att spelen är amerikanska. Eller, de har alltid utspelat sig i amerika.

Jag antar att det var så Umberto tänkte också.

Sedan är ju blått / rött och vitt en bättre kombination än blått, gult och vitt. Iaf för en internetsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Poängen är väl att spelen är amerikanska. Eller, de har alltid utspelat sig i amerika.

Jag antar att det var så Umberto tänkte också.

Mmm, och så tänkte jag på att spelen har en stark koppling till amerikansk kultur.

Vad ljusa och färglösa "länkarna" blev, passar inte riktigt ihop med att de "länkarna" som är röda :mellow:

Du menar de länkar som man har klickat på? Isf kan jag hålla med, ska se om jag kan fixa det.

---

Alright, tydliga instruktioner för hur loggan ska utformas till det nya skinet:

Dvs två, separata, bilder.

Vore trevligt om vi får in några olika loggor att välja mellan.

Ingen brådska btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor