VickeX Skrivet 15 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Med banner då? Well, jag gjorde den här lite snabbt. Visste inte hur det skulle bli med kanterna, då jag inte visste vilken dimension det skulle vara. Nu blev det någonting random bara. Bilderna i bakgrunden kan såklart ändras. Är inte den bästa på att göra banners med flera bilder som ni ser, men jag tycker att Niko och Tommy (dom två första bilderna: från höger) ser bra ut. Vore fint om bilden på Tommy kunde varit längre åt vänster. Men nu är den ju inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Med banner då? Well, jag gjorde den här lite snabbt. Visste inte hur det skulle bli med kanterna, då jag inte visste vilken dimension det skulle vara. Nu blev det någonting random bara. Bilderna i bakgrunden kan såklart ändras. Är inte den bästa på att göra banners med flera bilder som ni ser, men jag tycker att Niko och Tommy (dom två första bilderna: från höger) ser bra ut. Vore fint om bilden på Tommy kunde varit längre åt vänster. Men nu är den ju inte det. Tyckte att den var snygg, men den svarta toningen på sidorna vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Med banner då? Well, jag gjorde den här lite snabbt. Visste inte hur det skulle bli med kanterna, då jag inte visste vilken dimension det skulle vara. Nu blev det någonting random bara. Bilderna i bakgrunden kan såklart ändras. Är inte den bästa på att göra banners med flera bilder som ni ser, men jag tycker att Niko och Tommy (dom två första bilderna: från höger) ser bra ut. Vore fint om bilden på Tommy kunde varit längre åt vänster. Men nu är den ju inte det. Riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Med banner då? Det jag undrar lite över är var det brukar sitta banners på en wiki? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Det jag undrar lite över är var det brukar sitta banners på en wiki? http://gta.wikia.com/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 (redigerad) Go take a look now, boys. Snyggt? Nja. Bättre än default-skinet? Ja. edit: Måste ändra några färger ser jag. Innehållsboxarna ser inte bra ut atm. Redigerad 15 mars, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Blev rätt mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 http://gta.wikia.com/ ? Aha, på det viset. Då är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Blev rätt mörkt. Mmm. För mörkt? http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/Grand_T...usetheme=custom eXotic, du får väldigt gärna ta över designandet om du vill. Your hands are free. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Det finns ju faktiskt riktigt talangfulla designers på forumet, be nån av dem. inge fel på kickens, men det går ju å göra så sjukt mycket bättre^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Vad tror ni om detta: http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/Huvudsi...usetheme=custom ? Loggan kan bytas ut till en lite större så att den fyller tomrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 (redigerad) Skriver ni mindre på helgerna? Jag har skrivit relativt mycket i helgen här, men inte sett så mycket annan aktivitet. Skrivit lite mer på artikeln om verkliga personer i spelen. http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/Diskuss...er_i_GTA-spelen Edit: Gjorde G'et i GTASajten lite större för att jag kom på ( och såg ) att flaggan (elden) inte riktigt passade in med texten. Den såg så platt ut där uppe under g'et. Nu syns det inte. Ser lite bättre ut enligt mig. Redigerad 15 mars, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Tycker att loggan i sig inte känns riktigt klockren, den känns lite amatörmässig. Det enda konkreta jag kan säga i övrigt dock är att det känns fel att ha en amerikansk flagga i "elden" när det är en helsvensk gta-wiki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Det enda konkreta jag kan säga i övrigt dock är att det känns fel att ha en amerikansk flagga i "elden" när det är en helsvensk gta-wiki. Visst kan det kännas lite konstigt. Jag bara tänkte på det eftersom att loggan ska passa med wikins färgschema, som ska vara vitt, blått och svart. Det är ju samma sak där. Poängen är väl att spelen är amerikanska. Eller, de har alltid utspelat sig i amerika. Jag antar att det var så Umberto tänkte också. Sedan är ju blått / rött och vitt en bättre kombination än blått, gult och vitt. Iaf för en internetsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 (redigerad) Go take a look now, boys. Vad ljusa och färglösa "länkarna" blev, passar inte riktigt ihop med att de "länkarna" som är röda Redigerad 15 mars, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Kan inte någon göra om flaggan till den svenska, då? Kanske vore något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Poängen är väl att spelen är amerikanska. Eller, de har alltid utspelat sig i amerika. Jag antar att det var så Umberto tänkte också. Mmm, och så tänkte jag på att spelen har en stark koppling till amerikansk kultur. Vad ljusa och färglösa "länkarna" blev, passar inte riktigt ihop med att de "länkarna" som är röda Du menar de länkar som man har klickat på? Isf kan jag hålla med, ska se om jag kan fixa det. --- Alright, tydliga instruktioner för hur loggan ska utformas till det nya skinet: http://pici.se/pictures/TNvQpFlyb.png Dvs två, separata, bilder. Vore trevligt om vi får in några olika loggor att välja mellan. Ingen brådska btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Idag när jag har varit på gymmet ska jag skriva om mods. (Skriver det här så att jag inte kan skita i det senare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Btw kan man inte se hur många besökare det är på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Btw kan man inte se hur många besökare det är på sidan? nej, tror inte det. Det närmaste jag kommer är detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts