Cyper Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Jag antar förresten att jag är den enda som inte gillar att det står "Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned". Spelet heter Grand Theft Auto IV och det nerladdningsbara episoden/paketet heter The Lost and Damned. Det blir inte ett nytt spel bara för att nya uppdrag följer med i paketet. Well, det är iaf vad jag tycker. Visserligen står det i artikeln att det är en nerladdningsbar episod, men det jag stör mig på är att det på huvudsidan under "GTA-Spel" står Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Som om det skulle kunna vara IV's första motsvarighet till Vice City. Hoppas ni förstår vad jag menar. Men det är ju som sagt antagligen bara jag som tycker det. Edit: Umb, kan vi inte ha en banner som Grand Theft Wiki, eller är det någonting 'vi' inte vill ha? Håller faktiskt med dig. Jag undrar om man skulle kunna göra en kategori för exklusivt matrial samt nerladdningsbara expasionspack och liknande? Registrerade mig för övrigt. För den delen skrev jag in en mycket, enligt mig, ovanlig text som jag faktiskt aldrig läst om gta 2's story. Den finns i handboken som följer med i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Håller faktiskt med dig. Jag undrar om man skulle kunna göra en kategori för exklusivt matrial samt nerladdningsbara expasionspack och liknande? Registrerade mig för övrigt. För den delen skrev jag in en mycket, enligt mig, ovanlig text som jag faktiskt aldrig läst om gta 2's story. Den finns i handboken som följer med i spelet. Den engelska texten? Det ska vara en svensk GTA-Wiki. Så då får du, eller någon annan översätta. Jag gjorde en liten logo. Mycket större än 135x155, men den går ju att förminska, eller ha i en banner. Ni ser säkert vart ifrån jag fick inspiration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 (redigerad) Den engelska texten? Det ska vara en svensk GTA-Wiki. Så då får du, eller någon annan översätta. Jag gjorde en liten logo. Mycket större än 135x155, men den går ju att förminska, eller ha i en banner. Ni ser säkert vart ifrån jag fick inspiration. Ja, den engelska texten. Jag tänkte att det skulle vara bättre och mer tillförlitligt med exakt citat och korrekt språk. Hur som helst så ska jag genast grovöversätta den Engelska texten till Svenska. Du kan ju alltid kontrollera och rätta till småfel. Mycket fin logo förresten, bra gjort. Redigerad 14 mars, 2009 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Ja, den engelska texten. Jag tänkte att det skulle vara bättre och mer tillförlitligt med exakt citat och korrekt språk. Hur som helst så ska jag genast grovöversätta den Engelska texten till Svenska. Du kan ju alltid kontrollera och rätta till småfel. Mycket fin logo förresten, bra gjort. Tackar. Jag ändrade "nya funktioner i The Lost and Damned" och länkade till en ny artikel för Minispel och sidouppdrag i TLAD. Jag skrev en grund och beskrev några av sidouppdragen. Fyll gärna i. http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/Minispe...Lost_and_Damned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Jag antar förresten att jag är den enda som inte gillar att det står "Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned". Spelet heter Grand Theft Auto IV och det nerladdningsbara episoden/paketet heter The Lost and Damned. Det blir inte ett nytt spel bara för att nya uppdrag följer med i paketet. Well, det är iaf vad jag tycker. Visserligen står det i artikeln att det är en nerladdningsbar episod, men det jag stör mig på är att det på huvudsidan under "GTA-Spel" står Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Som om det skulle kunna vara IV's första motsvarighet till Vice City. Hoppas ni förstår vad jag menar. Men det är ju som sagt antagligen bara jag som tycker det. Well, det är det rätta namnet. Se t.ex. "fodralet". Edit: Umb, kan vi inte ha en banner som Grand Theft Wiki, eller är det någonting 'vi' inte vill ha? Mmm, gärna det. Jag blir dock inte klok på skinediteringen. eXotic, will you have a look? Fattar inte varför custom-monaco-skinet plötsligt har fått en röd överdel. Exempel: http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/Grand_T...usetheme=custom Wtf? Jag har ju raderat alla mina ändringar. http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/MediaWiki:Monaco.css http://help.wikia.com/wiki/Help:Customizing_Monaco Det här börjar bli lite för avancerat för mig. --- Stilen i loggan var bra btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Är det bara admins som kan ändra artikelnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Well, det är det rätta namnet. Se t.ex. "fodralet". --- Stilen i loggan var bra btw. Visst, men det ser fortfarande på huvudsidan ut som om det är ett helt spel i sig självt. Visst, det är ju nästan det, men jag tycker att det på något sätt i listan borde framgå att det hör till Grand Theft Auto IV-spelet. Att det är en expansion. Just nu skulle man kunna tro att det är ett stand-alone spel som går att köpa och spela utan Grand Theft Auto IV. Men, once again, det är väl bara jag. -- Tack. Ja, ni får prata om det där med en banner och hur det skulle bli. Vilka dimensioner skulle den isf ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Well, det är det rätta namnet. Se t.ex. "fodralet". Mmm, gärna det. Jag blir dock inte klok på skinediteringen. eXotic, will you have a look? Fattar inte varför custom-monaco-skinet plötsligt har fått en röd överdel. Exempel: http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/Grand_T...usetheme=custom Wtf? Jag har ju raderat alla mina ändringar. http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/MediaWiki:Monaco.css http://help.wikia.com/wiki/Help:Customizing_Monaco Det här börjar bli lite för avancerat för mig. --- Stilen i loggan var bra btw. Jag ser ingen röd överdel? Visst, men det ser fortfarande på huvudsidan ut som om det är ett helt spel i sig självt. Visst, det är ju nästan det, men jag tycker att det på något sätt i listan borde framgå att det hör till Grand Theft Auto IV-spelet. Att det är en expansion. Just nu skulle man kunna tro att det är ett stand-alone spel som går att köpa och spela utan Grand Theft Auto IV. Men, once again, det är väl bara jag. -- Tack. Ja, ni får prata om det där med en banner och hur det skulle bli. Vilka dimensioner skulle den isf ha? Att det heter just Grand Theft Auto IV: Blablabla gör att det i mina ögon ser ut som ett expansion till IV. Ha det däremot bara hetat Blablabla eller Grand Theft Auto Blablabla så hade man ju trott att det var ett eget spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Jag ser ingen röd överdel? Klicka på länken som följer efter "exempel:". Att det heter just Grand Theft Auto IV: Blablabla gör att det i mina ögon ser ut som ett expansion till IV. Ha det däremot bara hetat Blablabla eller Grand Theft Auto Blablabla så hade man ju trott att det var ett eget spel. Ja visst kunde det ha varit värre, men jag tror fortfarande att det kan bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 just när det händer saker går datorn sönder! kommer därför inte skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Sidan har ju blivit riktigt snygg nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Klicka på länken som följer efter "exempel:". Ja visst kunde det ha varit värre, men jag tror fortfarande att det kan bli bättre. Klart jag förstod var man skulle klicka. Jag har rensat cache och allt men det ser bara ut som det gamla vanliga. Blått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Är det bara admins som kan ändra artikelnamn? Alla kan. Använd "Flytta". -- Well, om jag gjorde rätt borde wikin se annorlunda ut nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Well, om jag gjorde rätt borde wikin se annorlunda ut nu? Jag ser ingen skillnad, ser du någon skillnad? Det står väl ingenting i monaco.css? Eller är det bara för mig det är tomt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 (redigerad) Har vi någon förändring i designen ännu? Som sagt skulle jag uppskatta en wikipedia-design med andra färger, mycket lättare att hitta och stilrenare! Btw, tyckte att förstasidan såg rörig ut! men kan vara för att jag sitter på en cpskärm på en medie-pc. Kategoriproblemet uppstår väl när mallarna är i en kategori, och sedan använder man mallarna. verkar som alla undersidor då blir kategoriserade också. Det är konstigt! eXotic, hur skapade man tbaeller? Redigerad 14 mars, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Jag ser ingen skillnad, ser du någon skillnad? Det står väl ingenting i monaco.css? Eller är det bara för mig det är tomt där? Heh, du ser ingen skillnad eftersom jag ändrade tillbaka när ingen svarade. Ja, monaco är tom. Har vi någon förändring i designen ännu? Som sagt skulle jag uppskatta en wikipedia-design med andra färger, mycket lättare att hitta och stilrenare! Btw, tyckte att förstasidan såg rörig ut! men kan vara för att jag sitter på en cpskärm på en medie-pc. Nja, jag tycker inte att wikipediadesignen passar för en spel-wiki. Den känns för tråkig imo. Jag vet inte hur förstasidan ser ut på en mindre skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Heh, du ser ingen skillnad eftersom jag ändrade tillbaka när ingen svarade. Ja, monaco är tom. Haha, du får inte vara så snabb. Koda ihop något så ska jag ta mig en titt på hur du får till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Haha, du får inte vara så snabb. Koda ihop något så ska jag ta mig en titt på hur du får till det. Okej, hur ser det ut nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Okej, hur ser det ut nu? Aj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 (redigerad) Aj. Ajaj. Det borde se ut så här: ? Givetvis är det bara ett test. edit: Ändrade tillbaka nu. Hinner inte vänta längre. Hej. Redigerad 14 mars, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts