_ThuuG Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Frågade förut, men iallafall. Är det tillåtet att ladda upp screenshots som man tagit själv, t.ex. en bild på Niko eller CJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Frågade förut, men iallafall. Är det tillåtet att ladda upp screenshots som man tagit själv, t.ex. en bild på Niko eller CJ? Självklart. --- Jag har gjort en lista över vapen i Vice City, men jag vet inte vart jag ska lägga den. Ska jag göra en ny sida om spelets vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Självklart. --- Jag har gjort en lista över vapen i Vice City, men jag vet inte vart jag ska lägga den. Ska jag göra en ny sida om spelets vapen? Om du bara har en lista så lägger du den i VC-artikeln. Till exempel: Pistol SMG Shotgun Glasflaska Laptop Högtalare Godispapper Eldkastare Snipergevär Raketkastare Om du däremot har info om varje vapen och/eller en liten bild på alla vapen så gör du en ny artikel. IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 (redigerad) Skapade en ny. http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/Vapen_(Vice_City) Edit: Någon får gärna utöka artikeln och kanske skriva info om vapnena. Redigerad 27 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 (redigerad) Story-sektionen för GTA4 känns för subjektiv, eller har jag fel?! Redigerad 27 februari, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Story-sektionen för GTA4 känns för subjektiv, eller har jag fel?! Den är snarare en beskrivning av hur storyn är overall och inte vad den går ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Story-sektionen för GTA4 känns för subjektiv, eller har jag fel?! Du har väldigt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Är inte Claude tyst för att han blivit skjuten i halsen eller något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Är inte Claude tyst för att han blivit skjuten i halsen eller något sådant? Jag tror inte att Rockstar har sagt någonting om varför han aldrig pratar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Guys, jag vill helst inte att det här ska kretsa kring mig bara för att jag requestade wikin. Henkibojj, Kebab, Plaisir m.fl. Show up already! Sorry, har mycket framför mig ett tag. Men jag reserverar* GTA2, det kan jag skriva om. Ganska mycket, när tid ges. GTA1 kan jag utöka med lite bilder och övrig info. *Därmed inte sagt att den är paxad för evigt, men ge mig några dagar så ska jag se vad jag kan åstadkomma. Vill gärna skriva den artikeln men kan inte lova att jag kommer ha tid till det. Till LCS och VCS har jag färdiga texter sen gammalt, eftersom en viss person aldrig publicerade dem. Såvitt jag minns är det främst multiplayer jag skrivit om, resten är bara korta stycken som förmodligen inte ligger som textfiler. Bilder har jag som sagt i hundratal till LCS och VCS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Men i så fall under en underrubrik "Spoilers", väl? Man ska väl inte åka på att veta "hur det slutar" i ingressen direkt? Man har en del för handlingen, och där ska HELA handlingen stå. Man markerar inte med "Spoilers" men man kan markera med "Avslutning". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Jag tror inte att Rockstar har sagt någonting om varför han aldrig pratar. Var sjutton har jag fått det ifrån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Var sjutton har jag fått det ifrån då? Mja, de har ju uttalat sig om att det är bra med en "Silent Protagonist", vad jag minns. Eller så var det nån som sa det OM R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 --- Guys, jag vill helst inte att det här ska kretsa kring mig bara för att jag requestade wikin. Henkibojj, Kebab, Plaisir m.fl. Show up already! Sorry.. registrerade mig nyss och börjar nog skriva imorn. Blir lite kladdigt om jag sätter igång såhär sent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Fyllde ut informationen och TLAD rätt rejält och flyttade runt rätt kraftigt det som fanns. Känns som att upplägget fungerar bättre nu, även om jag inte orkade plita ner allt för mycket då tiden rinner iväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Har inte hunnit göra så mycket idag (läs:igår) men imorgon (läs:idag) är jag ledig så då ska jag försöka skriva så mycket som möjligt. :yes: Finns det btw nån här som har spelat GTA:Advance? Det måste vara det obskyraste kapitlet i hela serien.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Har inte hunnit göra så mycket idag (läs:igår) men imorgon (läs:idag) är jag ledig så då ska jag försöka skriva så mycket som möjligt. :yes: Finns det btw nån här som har spelat GTA:Advance? Det måste vara det obskyraste kapitlet i hela serien.. =/ Jag har, på emulator. Kan inte säga att jag vet alltför mycket om det dock, där får vi nog kopiera från andra sidor. Men kolla min "topp nio" så kanske du får nån info. Inte helt neutral visserligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 (redigerad) Har inte hunnit göra så mycket idag (läs:igår) men imorgon (läs:idag) är jag ledig så då ska jag försöka skriva så mycket som möjligt. :yes: Finns det btw nån här som har spelat GTA:Advance? Det måste vara det obskyraste kapitlet i hela serien.. =/ Jag har spelat GTA Advance. Redigerad 28 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Gjorde en skitstart på CJ-sidan. Något som vi alla(inte minst jag(SPECIELLT jag)) måste tänka på är att det är lättare att fortsätta på en artikel som redan är skapad än att faktiskt starta en. Så jag tycker alla ska våga skriva lite, det kvittar om det blir speciellt bra eftersom det finns så många andra som kan hjälpa till och fixa till det. Det är i alla fall så för mig; har man något att utgå ifrån så blir det enklare att ge sig på att fylla ut artikeln. Med det sagt tänkte jag tillägga att jag självklart ska fortsätta med CJ-sidan senare, det som står nu skrev jag "bara för att". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Gjorde en skitstart på CJ-sidan. Något som vi alla(inte minst jag(SPECIELLT jag)) måste tänka på är att det är lättare att fortsätta på en artikel som redan är skapad än att faktiskt starta en. Så jag tycker alla ska våga skriva lite, det kvittar om det blir speciellt bra eftersom det finns så många andra som kan hjälpa till och fixa till det. Det är i alla fall så för mig; har man något att utgå ifrån så blir det enklare att ge sig på att fylla ut artikeln. Yep. Och det är som sagt inte fel att översätta/låna från andra wiki-sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts