Jacker Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Jag tycker att man typ borde sätta in varningar i forumet som att man kan få 2 varningar och på 3 blir man bannad!!! det skulle bli mycke bra!!, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 (redigerad) man borde få åtminstone 5 warningar Redigerad 13 mars, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 man borde få åtminstone 5 warningar Kanske det , men i många andra forum så brukar det va 3 och tänk dig!!!!!alla som skrev skit skulle kunna hålla på mycke längre!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Kanske det , men i många andra forum så brukar det va 3 och tänk dig!!!!!alla som skrev skit skulle kunna hålla på mycke längre!!!! och då 3 och en halv...........skoja men ok då 3 isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Det finns ju redan ett slags inofficiellt varningssystem. När någon missköter sig så skickar jag eller hultan ett pm där det står att man får en varning pga sitt beteende och att om man fortsätter missköta sig blir man bannad. Men jag kan medge att detta inte fungerar speciellt bra. Dessutom är det ganska omständigt för hultan att hålla reda på vilka som har fått en varning med pm och som kan komma att bannas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Det finns ju redan ett slags inofficiellt varningssystem. När någon missköter sig så skickar jag eller hultan ett pm där det står att man får en varning pga sitt beteende och att om man fortsätter missköta sig blir man bannad. Men jag kan medge att detta inte fungerar speciellt bra. Dessutom är det ganska omständigt för hultan att hålla reda på vilka som har fått en varning med pm och som kan komma att bannas... ok det var iaf inte min ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 På GTA3 forums har dom ju stjärnor, och det är en bra sak tycker jag och det fungerar effektivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 På GTA3 forums har dom ju stjärnor, och det är en bra sak tycker jag och det fungerar effektivt Jaha det är det alla stjärnor på massa forum är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PeterE Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Det borde vara en varniong,om man sen gör nåt dumt så åker man.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts