GiZmo Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Det är inga filmklipp, det är live. Testa att chatta med dem så ser du att de svarar dig. http://bambuser.com/broadcasts ta nån som det inte står "LIVE" på >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 http://bambuser.com/broadcasts ta nån som det inte står "LIVE" på >_> Men doh... Han påpekar att de klipp där det står LIVE inte är live. Jag påstår att det är det. Och motsattsen till live är icke live så det innebär att jag är medveten om att det finns icke live klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Men doh... Han påpekar att de klipp där det står LIVE inte är live. Jag påstår att det är det. Och motsattsen till live är icke live så det innebär att jag är medveten om att det finns icke live klipp. Ah, fast ändå inte. De klipp jag syftade på var de där texten "Live!" med grön färg stod. De du menar, som jag senare fick syn på, är de med texten "LIVE!" med röd färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Vem är inne på Cell? Snart så är det dags för den där sumo dräkten tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Nice, nu är det massa live. Blev just runtguidad på ett vernissage, "Äntligen vuxen!?". Nu tittar jag på piratbussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Haha, sumos nu http://cellexperience.zaoza.fr/live.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Haha, sumos nu http://cellexperience.zaoza.fr/live.php Fick mig att skratta när killen dansade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Men vart tog björnen vägen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Är det bara jag som kommer sluta kolla efter 90k? HAHA nu spelade som pokémon låten i bakgrunden, såg så kul ut när dom dansade till den Redigerad 16 februari, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Men doh... Han påpekar att de klipp där det står LIVE inte är live. Jag påstår att det är det. Och motsattsen till live är icke live så det innebär att jag är medveten om att det finns icke live klipp. haha oj, förlåt Var trött och trodde du quotade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Var det någon som såg björnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Var det någon som såg björnen? Jag och min bror kollade ett bra tag efter att antalet tittare för björnen nåtts, det blev mörkt, tyst och ingen björn :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) 80000! Nu ska han cykla 10km. http://cellexperience.zaoza.fr/live.php Redigerad 16 februari, 2009 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Jag vill se kuddkrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Hehe, 3000 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Hoppas det inte blir mörkt igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Hoppas det inte blir mörkt igen! Han gjorde iaf sumo saken, cyklingen gör han nog också men den sista saken lär ju bli svart om det blir tillräckligt många tittare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Nådde precis våra 90k Får se om dom fullföljer denna gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Hoppas det inte blir mörkt igen! Nu måste det hända. YAY! Redigerad 16 februari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Inget matkrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts