Renard Skrivet 22 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Låt höra, är det lika bra som demot var? Jag ska köpa det imorgon (om det nu inte är slutsålt) Haha! Ta det lugnt! Du kommer gilla spelet . Är du ett heavy-metal fan? I så fall kommer du bli rent utav förälskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Ska köpa detta när jag köper PS3. Men jag gillar inte att man dödar glam med att döda en "boss" som heter Lion White! Då ganska självklart vart dom fått det ifrån, och White Lion är mitt favorit band! Bara fått det berättat av polare som har spelet btw, så jag vet inte om det heter bossar osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Haha! Ta det lugnt! Du kommer gilla spelet . Är du ett heavy-metal fan? I så fall kommer du bli rent utav förälskad Kostade 699 på Game, så jag sket i det. Köper Borderlands istället, och väntar tills Brutal Legend sjunker i pris. Jodå, heavy-metal är det inget fel på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Kostade 699 på Game, så jag sket i det. Köper Borderlands istället, och väntar tills Brutal Legend sjunker i pris. Jodå, heavy-metal är det inget fel på! Game är hutlösa, jag vet. Jag hade 40 kr rabatt så jag fick det för ca 660. Men det var det värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Det verkar ju rätt coolt faktiskt, lite snålt om pengar just nu dock men vi får se om jag skaffar detta inom en snar framtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Det kommer DLC..: http://www.gamereactor.se/nyheter/19904/Ne...r%FCtal+Legend/ Det här får mig att inte vilja köpa spelet, eftersom det här kunde ha varit inkluderat i spelet från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Det kommer DLC..: http://www.gamereactor.se/nyheter/19904/Ne...r%FCtal+Legend/ Det här får mig att inte vilja köpa spelet, eftersom det här kunde ha varit inkluderat i spelet från början. Jag tycker det är bra faktiskt. Det finns säkert många som tycker om att spela multiplayer och för att spelarna inte ska ledsna så släpper man lite nytt innehåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Jag tycker det är bra faktiskt. Det finns säkert många som tycker om att spela multiplayer och för att spelarna inte ska ledsna så släpper man lite nytt innehåll. Jag har inget emot nytt innehåll, men att släppa det 1 vecka efter att spelet är ute. Det är bara fel och dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Fan att alla spel ska släppas samtidigt.. Men bra ändå, nu kan jag vänta tills det sjunker i pris, och spela Borderlands, MW2 och L4D2 medans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 HUR GÅR DET FÖR ER? Själv "varvade" jag spelet för någon vecka sen, väldigt kort spel imo (vad kan det ha tagit, 5 timmar?). Jag skulle vilja se ett DLC för single player-läget, blir rätt repetivt att bara springa runt och göra samma secondary quests hela tiden. Har väl klarat ut 80% av spelet nu, satsar på 100% innan helgen är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Jag skaffade spelet för 1-2 veckor sedan och fan vad skoj det är och fy fan vad bra musiken är och fy fan vad dålig RTS delen av spelet är..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts