P-C Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Jag som trodde heavy metal kretsade kring musik men jag har tydligen missat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Vad jag har sätt så har detta spel inget med heavy metal att göra. Men om vi går tillbaks i tiden så.. kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 (redigerad) Jag som trodde heavy metal kretsade kring musik men jag har tydligen missat något. Det kan man lugnt säga att du har . Heavy metal är en hel sub-kultur. Demoner, läder, nitar, långt hår och patetiska människor haha! Man ska inte ta heavy metal på för stort allvar. Då förstör man bara det roliga. Redigerad 20 februari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Demot finns nu ute på PSS och Xbox Live! Vad kan jag säga? Jag har spelat det sönder och samman! Ett av de mest häpnadsväckande och coolaste spel jag kört sedan God of War! Extremt blodigt, mycket svordomar (dessa två faktorer kan man stänga av om man vill) och en humor som jag aldrig tidigare stött på! Jag skrattar åt allt Eddie Riggs säger! Jag kan inte vänta tills den 15:e, jag vill ha Brütal Legend idag !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 (redigerad) Första recensionen! IGN ger Brütal Legend 9/10 Has Schafer and his studio Double Fine created something worthy of all this attention? Oh, hell yeah. This is one of the best games I've played all year and it provides something we don't find often enough in this industry: a unique experience. I'm pretty sure you've never played a game quite like this before. True, a game needs to be more than "different" to work -- it has to be fun. And Brutal Legend is a lot of fun Redigerad 12 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Första recensionen! IGN ger Brütal Legend 9/10 Has Schafer and his studio Double Fine created something worthy of all this attention? Oh, hell yeah. This is one of the best games I've played all year and it provides something we don't find often enough in this industry: a unique experience. I'm pretty sure you've never played a game quite like this before. True, a game needs to be more than "different" to work -- it has to be fun. And Brutal Legend is a lot of fun Awesome! Hoppas spelet säljer bra så vi får en tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Awesome! Hoppas spelet säljer bra så vi får en tvåa. Yes, och massor av DLC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2009 9/10 @ Gamereactor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2009 Yes, och massor av DLC! Nej...Nej. DLC är sämst. Om jag köper ett spel för 600 riksdaler då vill jag ha ett färdigt spel och inte behöva köpa massor av DLC för ett par hundralappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2009 Nej...Nej. DLC är sämst. Om jag köper ett spel för 600 riksdaler då vill jag ha ett färdigt spel och inte behöva köpa massor av DLC för ett par hundralappar. Självklart ska hela spelet äga som det är från första början, men de kan ju slänga upp lite gratiskarameller på PSS och Xbox Live som grãdde på moset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Köpte det på releasedagen. Otroligt coolt spel! Har inte kommit så långt eftersom jag just nu håller på att rädda fastbundna drakar med S&M-bollar i munnen så att Metal-gudarna ska bli nöjda. Otroligt bra spel! Rekomenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Självklart ska hela spelet äga som det är från första början, men de kan ju slänga upp lite gratiskarameller på PSS och Xbox Live som grãdde på moset Nej, DLC suger kuk, och är ett irriterande tillägg till en redan fungerande spelvärld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Nej, DLC suger kuk, och är ett irriterande tillägg till en redan fungerande spelvärld. Inte om det är gratis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Inte om det är gratis . Finns inte. Eller, det finns, men, hur ofta då? 1/100? Sjukt roligt spel, demot iallafall. Kommer knappast köpa fulla spelet inom en snar framtid, min ekonomi är rätt havererad för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Finns inte. Eller, det finns, men, hur ofta då? 1/100? Sjukt roligt spel, demot iallafall. Kommer knappast köpa fulla spelet inom en snar framtid, min ekonomi är rätt havererad för tillfället. Demot är dåligt om man jämför med resten av spelet. Eller låt mig säga så här: Allt det roliga från demot är kvar, plus 1000 andra roliga saker! Tänk på den stora öppna världen med alla gigantiska statyer och saker att titta på tex, och så musiken så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Vad fan Renard, nu blir jag riktigt pepp på spelet om det nu är så bra som du får det att låta. Men tyvärr så har jag inga pengar nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Jag lär köpa det så fort jag åker ner till Luleå. Dvs om typ 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Vad fan Renard, nu blir jag riktigt pepp på spelet om det nu är så bra som du får det att låta. Men tyvärr så har jag inga pengar nu.. Haha. Förlåt, men jag blir lätt lyrisk när jag upptäckt ett bra spel . Du får bygga upp en liten hype helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 (redigerad) Låt höra, är det lika bra som demot var? Jag ska köpa det imorgon (om det nu inte är slutsålt) Redigerad 21 oktober, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Låt höra, är det lika bra som demot var? Jag ska köpa det imorgon (om det nu inte är slutsålt) Demot är dåligt om man jämför med resten av spelet. Eller låt mig säga så här: Allt det roliga från demot är kvar, plus 1000 andra roliga saker! Tänk på den stora öppna världen med alla gigantiska statyer och saker att titta på tex, och så musiken så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts