Sammy Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Idag spelade jag VC på min PS2. Jag hade två stjärnor, jag såg en buss släppa av folk på en busshållsplats så jag tog å jacka bussen och på nåt sätt så körde bussen av sig själv (de var som om jag var passageraren). Bussen fastnade sedan mellan en vägg och ett trä, jag försökte backa ...men de var inte jag som körde ..så jag gick ut och in igen i bussen och backade, då gick de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Idag spelade jag VC på min PS2. Jag hade två stjärnor, jag såg en buss släppa av folk på en busshållsplats så jag tog å jacka bussen och på nåt sätt så körde bussen av sig själv (de var som om jag var passageraren). Bussen fastnade sedan mellan en vägg och ett trä, jag försökte backa ...men de var inte jag som körde ..så jag gick ut och in igen i bussen och backade, då gick de Fattar inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olof97 Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 (redigerad) ... Redigerad 17 mars, 2019 av olof97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Idag spelade jag VC på min PS2. Jag hade två stjärnor, jag såg en buss släppa av folk på en busshållsplats så jag tog å jacka bussen och på nåt sätt så körde bussen av sig själv (de var som om jag var passageraren). Bussen fastnade sedan mellan en vägg och ett trä, jag försökte backa ...men de var inte jag som körde ..så jag gick ut och in igen i bussen och backade, då gick de asså vah :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Charles Foster Kane Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 (redigerad) Jag har ett svagt minne av att det du beskriver hände mig en gång när jag spelade Vice City på PC. Som om spelet av någon anledning får för sig att du är en vanlig AI-styrd fotgängare som skall med bussen. Tyvärr är ju de AI-styrda busschaufförerna inte så överdrivet smarta, så det dröjer väl inte länge innan de fastnar på något idiotiskt sätt. Redigerad 13 juli, 2009 av Charles Foster Kane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts