Chilli_13 Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Efter installation/uppdatering av Adobe flash player så har jag nu problem. Jag kan inte se filmer om jag går int på youtube, får det där meddelandet med att man måste uppdatera flash (yada yada). Och måste istället öppna upp Firefox ( ) Jag kan dock se om någon har lagt in en såndär fin youtube ruta i forumet . När jag startar Burnout: Paradise startar automatiskt EA download manager ( ) Vilket då inte går och jag får upp ett felmeddelande om att jag måste installera Flash player. Har ingen aning om hur jag ska lösa det här, har försökt ladda ner o installera igen, starta om efter det men det fungerar ändå inte. Om jag går in på Adobe och in på nerladdningsidan står det att jag redan har senaste installerad. Totalt fail med andra ord Hjärtligt tacksam och kaka till den som kan hjälpa mig med detta! Problem löst! Redigerad 13 februari, 2009 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts