Ferrari Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) Vote 1: Jag har en Ps3 och jag vill ha TLAD Vote 2: Jag har GTA IV på Ps3, så nej! Redigerad 19 februari, 2009 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 YES! Nu är det nerladdat, synd bara att jag inte hann spela det idag. Måste sova snart :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 YES! Nu är det nerladdat, synd bara att jag inte hann spela det idag. Måste sova snart :/ Har du Xbox Live Guld också? Eller föresten, även om du inte har det så är det gratis för GTA IV och TLAD 20-22 pga releasen av TLAD. Har du headset? I sådana fall vill jag spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Vicke, jag har en mic ...någonstans, men jag tror inte jag har tid att spela online för jag ska utomlands imorron och idag så hinner jag knappt spela överhuvudtaget -> Middag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Vicke, jag har en mic ...någonstans, men jag tror inte jag har tid att spela online för jag ska utomlands imorron och idag så hinner jag knappt spela överhuvudtaget -> Middag. Okej. Någon gång senare då. Om du håller din gamertag uppdaterad med Xbox Live Guld-konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts