Marquis Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Okej så det jag behöver för att köra TLAD är: En nätverkskabel, 1600 Points och en 20 GB hårddisk? Yes. Eller för att göra det mindre konkret; internetanslutning, tillräckligt med MS-points och en hårddisk. EDIT: Oväntat att de med PS3 påstår att de inte vill ha TLaD.. Redigerad 13 februari, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Yes. Eller för att göra det mindre konkret; internetanslutning, tillräckligt med MS-points och en hårddisk. Okej, det är alltid bra att veta vad man behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Yes. Eller för att göra det mindre konkret; internetanslutning, tillräckligt med MS-points och en hårddisk. EDIT: Oväntat att de med PS3 påstår att de inte vill ha TLaD.. Håller med. Den senaste trailern fick ju Henkibojj lite sugen iaf. Och även om man inte Kan få det så borde man väl egentligen vilja ha det. Fast dem kanske insett att de aldrig kommer få det, och sedan lagt det långt bak i minnet så att de inte ska bli ledsna i ögat om de börjar tänka på vad de missar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Har IV till PC så ja jag vill ha TLAD också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 PS3, nej. Visst är jag lite nyfiken men jag spelar knappt huvudspelet längre trots att jag siktar på både 100% och platinum. Även om det fanns till ps3 hade det dröjt innan jag köpte det, om jag nu hade gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Jag tycker faktiskt lite synd om dom som har PS3 och vill ha TLAD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Har PS3 och skulle vilja ha TLAD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Jag tycker faktiskt lite synd om dom som har PS3 och vill ha TLAD. Men inte oss som har PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Men inte oss som har PC? Det är klart att jag tycker synd om er också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Jag har en Ps3 men hade inte bangat TLAD. Känns dock som att de har skjutit upp på det hur länge som helst nu. Skulle det inte komma i November/December? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Jag har en Ps3 men hade inte bangat TLAD. Känns dock som att de har skjutit upp på det hur länge som helst nu. Skulle det inte komma i November/December? Har aldrig funnits något releasedatum som skjutits upp, dock har vetskapen funnits om ett det ska komma. Känns dock som ett rätt lämpligt tillfälle, GTA IV är inte särskilt hett längre och nu är ett bra läge att hetta upp grytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Om man leker med tanken att det faktiskt släpptes till PS3 så skulle jag enbart köpa det för att jag vill ha den kompletta gta-samlingen till PS,PS2, & PS3, och inte för att jag på något sätt är så jätte sugen på TLAD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Har aldrig funnits något releasedatum som skjutits upp, dock har vetskapen funnits om ett det ska komma. Känns dock som ett rätt lämpligt tillfälle, GTA IV är inte särskilt hett längre och nu är ett bra läge att hetta upp grytan. Det har det väl? På ett ungefär iaf. 20 November, eller någonstans därikring hade det väl ett satt releasedate. Sedan så blev det ju uppskjutit. Men det har bara blivit uppskjutit en gång ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Någon mer än jag som håller på att längta ihjäl sig nu? Jag ska köpa det direkt på tisdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Någon mer än jag som håller på att längta ihjäl sig nu? Jag ska köpa det direkt på tisdag! Jag skulle ha gjort det om jag hade MSP. Men jag ville ha gamestops retail-version fast den verkar inte säljas här. Har beställt 1600msp TLAD special edition nu men "dem beräknas få in nya exemplar inom en vecka. Vid förseningar blir du informerad. Vi skickar dig varan så snart den kommer till vårt lager" http://www.spelbutiken.se/catalog/images/boxshots/58064-forside.jpg. Hoppas mao iaf få det innan helgen. Förhoppningsvis så skickar dom väl det imorgon och det kommer på tisdag eller onsdag. Men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag skulle ha gjort det om jag hade MSP. Men jag ville ha gamestops retail-version fast den verkar inte säljas här. Har beställt 1600msp TLAD special edition nu men "dem beräknas få in nya exemplar inom en vecka. Vid förseningar blir du informerad. Vi skickar dig varan så snart den kommer till vårt lager" http://www.spelbutiken.se/catalog/images/b...064-forside.jpg. Hoppas mao iaf få det innan helgen. Förhoppningsvis så skickar dom väl det imorgon och det kommer på tisdag eller onsdag. Men jag vet inte. Jag kom på att jag kanske också måste vänta en dag eller två eftersom jag inte har fått min hårddisk från Webhallen än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag skulle ha gjort det om jag hade MSP. Men jag ville ha gamestops retail-version fast den verkar inte säljas här. Har beställt 1600msp TLAD special edition nu men "dem beräknas få in nya exemplar inom en vecka. Vid förseningar blir du informerad. Vi skickar dig varan så snart den kommer till vårt lager" http://www.spelbutiken.se/catalog/images/b...064-forside.jpg. Hoppas mao iaf få det innan helgen. Förhoppningsvis så skickar dom väl det imorgon och det kommer på tisdag eller onsdag. Men jag vet inte. Jag kom på att jag kanske också måste vänta en dag eller två eftersom jag inte har fått min hårddisk från Webhallen än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Jag längtar... Ikväll ska jag skaffa TLAD! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Jag längtar... Ikväll ska jag skaffa TLAD! <3 Varför gör du det inte nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Varför gör du det inte nu? Skolarbete att göra klart. Deadline imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts