VickeX Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Nå? Hur många här ska egentligen köpa The Lost and Damned? Och hur många vill, men 'kan inte'? Själv så vill jag ha det enormt mycket, och har såklart redan beställt 1600 Microsoft points. Redigerad 13 februari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jotack, jag är också riktigt sugen. Känns som ett väldigt gediget paket med gott om nytt innehåll och livslängd, me like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jag vill ha det! Men jag har inte Xbox Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jag vill ha det! Men jag har inte Xbox Live! Du behöver bara köpa microsoft points och sedan koppla upp dig mot live. Du får automatiskt Xbox Live Silver när du kopplar upp dig för första gången, och det är det enda som krävs för att du ska kunna ladda ner det. Förutom microsoft ponts då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 ... Jag har en PC och jag vill ha TLAD Jag har en PC, så nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Du behöver bara köpa microsoft points och sedan koppla upp dig mot live. Du får automatiskt Xbox Live Silver när du kopplar upp dig för första gången, och det är det enda som krävs för att du ska kunna ladda ner det. Förutom microsoft ponts då. Okej, det var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 ... Jag har en PC och jag vill ha TLAD Jag har en PC, så nej! Nu får du rösta på det om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Egentligen inte, men kommer det till PC någon gång så kan det ju ändras, lmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vote1: Jag har en Ps3 och jag vill inte ha TLAD. Vote2: Jag har en Ps3, så nej! Nej, jag gillade knappt GTA IV, så TLAD är nog inget för mig. Fast jag måste säga att storyn verkar mer intressant än i originalspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vote1: Jag har en Ps3 och jag vill inte ha TLAD. Vote2: Jag har en Ps3, så nej! Nej, jag gillade knappt GTA IV, så TLAD är nog inget för mig. Fast jag måste säga att storyn verkar mer intressant än i originalspelet. Why not? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vote1: Jag har en Ps3 och jag vill inte ha TLAD. Vote2: Jag har en Ps3, så nej! Nej, jag gillade knappt GTA IV, så TLAD är nog inget för mig. Fast jag måste säga att storyn verkar mer intressant än i originalspelet. Vi vet ju egentligen ingenting alls om storyn, trots att det är så nära på releasedatumet. Det vi vet är att The Lost MC och Angels of Death MC har en lång intrig och att Johnny (som man spelar som) tidigare var president över The Lost, när Billy (nuvarande president) var borta. Sedan att det nu och då möter storyn i GTA IV. Det är ju det som är coolast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Why not? Fick aldrig någon riktig GTA-känsla, och storyn kändes mest seg. Vi vet ju egentligen ingenting alls om storyn, trots att det är så nära på releasedatumet. Det vi vet är att The Lost MC och Angels of Death MC har en lång intrig och att Johnny (som man spelar som) tidigare var president över The Lost, när Billy (nuvarande president) var borta. Sedan att det nu och då möter storyn i GTA IV. Det är ju det som är coolast. Man kommer få se storyn från ett annat perspektiv, vilket verkar intressant. Edit: Sen gillar jag att man får spela som gängmedlem. Redigerad 13 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Fick aldrig någon riktig GTA-känsla, och storyn kändes mest seg. Det är ju inte Vice City! On Topic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Det är ju inte Vice City! Nej, det är tusen gånger bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Kostar en 20 GB hårddisk till Xbox 360 verkligen 649 kronor (måste ha en till TLAD)! Redigerad 13 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Kostar en 20 GB hårddisk till Xbox 360 verkligen 649 kronor (måste ha en till TLAD)! Jag vet inte. Kanske. Det är mycket möjligt. Var väl inte allt för länge sedan jag såg 120gigs-versionen för 1700 eller någonting sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jag vet inte. Kanske. Det är mycket möjligt. Var väl inte allt för länge sedan jag såg 120gigs-versionen för 1700 eller någonting sådant. Okej så det jag behöver för att köra TLAD är: En nätverkskabel, 1600 Points och en 20 GB hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Nu får du rösta på det om du vill. Vote: Jag har en PC och jag vill ha TLAD Jag har en PC, så nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Nej, det är tusen gånger bättre! Det tåls att diskuteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Shit, dual kind of Redigerad 13 februari, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts