SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vad hände med den topicen? Där dessa trådar fanns Driver,Scarface,Saints Row,Mafia,The Godfather? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vad hände med den topicen? Där dessa trådar fanns Driver,Scarface,Saints Row,Mafia,The Godfather? Borttagna forum: GTA-liknande spel (och alla dess subforum). Alla trådar har flyttats över till forumet Spel. Om jag har fattat det rätt så är forumet borttaget och alla trådar ligger löst i spelforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Om jag har fattat det rätt så är forumet borttaget och alla trådar ligger löst i spelforumet. Så fattade jag också det, det forumet var väl inte så aktivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Så fattade jag också det, det forumet var väl inte så aktivt? Typ, två posts i månaden så nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Typ, två posts i månaden så nä. Hehe, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Åh, äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts