Siana Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) Nej men då fanns ju inte bättre grafik, så man fick nöja sig med vad man hade. GTA 2 är ju inte så jätte underhållande nu förtiden. Nu finns PS3 och 360 som har mycket bättre grafik än ds På samma sätt finns inte bättre grafik till DS. Man får ju utgå ifrån plattformen. Förövrigt är GTA2 i multiplayer väldigt roligt, och spel som Peggle hyllas samtidigt som Crysis gör det. Inse att grafiken inte är allt, inte i GTA heller. Redigerad 17 februari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Nej men då fanns ju inte bättre grafik, så man fick nöja sig med vad man hade. GTA 2 är ju inte så jätte underhållande nu förtiden. Nu finns PS3 och 360 som har mycket bättre grafik än ds GTA 2 är fortfarande kul! Jag spelade GTA (1) när jag var 7-9 år och då fanns spel som Half Life 2, grafiken är inte allt, det viktiga är att spelet är roligt att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 GTA 2 är ju inte så jätte underhållande nu förtiden. Nu finns PS3 och 360 som har mycket bättre grafik än ds Är det visst det. Och GTA-serien är väl ett levande bevis på att grafik inte är allt när det kommer till underhållning. Det har alltid funnits mycket snyggare spel än det senaste GTA-spelet. IV är väl det enda som varit helt i fas eller kanske till och med före dagens teknologi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jag har alltid velat ha ett GTA-spel som handlar om kinesiska maffian, nu när det kommer är det på DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Det kommer suga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Det kommer suga.. Hur kan du vara så säker på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Synd att R* ska slösa pengar på det här projektet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Synd att R* ska slösa pengar på det här projektet Jag tror att R* vet vad dom håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Jag tror att R* vet vad dom håller på med. Har du sett grafiken? den suger ju balle. Grafiken behöver inte vara som IV fast den behöver inte vara som gta 1-2 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Har du sett grafiken? den suger ju balle. Grafiken behöver inte vara som IV fast den behöver inte vara som gta 1-2 . Ja jag har sett grafiken, men det är en Nintendo DS vi pratar om, inte en PS3 eller Xbox 360. GTA IV skulle ju ha lika bra story även om det skulle se ut som det första Doom. Det spelar ingen roll hur dålig grafiken är, det är hur kul spelet är att spela som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Ja jag har sett grafiken, men det är en Nintendo DS vi pratar om, inte en PS3 eller Xbox 360. GTA IV skulle ju ha lika bra story även om det skulle se ut som det första Doom. Det spelar ingen roll hur dålig grafiken är, det är hur kul spelet är att spela som räknas. Okej, men jag tycker att grafiken spelar roll. Jag kan inte tänka mig sitta framför ett spel som har doom 1 grafik och köra det flera timmar. Nä usch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Okej, men jag tycker att grafiken spelar roll. Jag kan inte tänka mig sitta framför ett spel som har doom 1 grafik och köra det flera timmar. Nä usch.. Nej, men gör inte det då. Låt de som vill och tycker att Chinatown Wars är kul spela det, och sluta klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 (redigerad) Nej, men gör inte det då. Låt de som vill och tycker att Chinatown Wars är kul spela det, och sluta klaga. Jag säger bara min åsikt tvingar ingen att tycka som jag Redigerad 22 februari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Jag säger bara min åsikt tvingar ingen att tycka som jag Men om jag får gissa så tror jag att det blir lite trevligare här om vi slipper ditt tjat om att grafik är allt. Eftersom Chinatown Wars är ett spel som inte har grafiken till fördel, kan vi ju skippa att diskutera grafiken och koncentrera oss på de andra delarna i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Men om jag får gissa så tror jag att det blir lite trevligare här om vi slipper ditt tjat om att grafik är allt. Eftersom Chinatown Wars är ett spel som inte har grafiken till fördel, kan vi ju skippa att diskutera grafiken och koncentrera oss på de andra delarna i spelet. Visst, det kanske blir trevligare. Fast heter inte tråden " Vad tror du om GTA Chinatown Wars " ? Jag tror att det kommer suga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Men om jag får gissa så tror jag att det blir lite trevligare här om vi slipper ditt tjat om att grafik är allt. Eftersom Chinatown Wars är ett spel som inte har grafiken till fördel, kan vi ju skippa att diskutera grafiken och koncentrera oss på de andra delarna i spelet. Den här tråden kommer att dö ut snart i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 (redigerad) Det kommer att bli bra, tror jag. Det är inget spel för PS3, PC och/eller Xbox360 så att förvänta sig asclean grafik känns inte helt rätt. Det är ju trots allt till DS så man bör inte förvänta sig det heller för den delen heller. Redigerad 27 februari, 2009 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Jag tycker att spelet verkar helnice, på sitt sätt. Synd att man inte har ett DS bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Det är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PSPgamer Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Nej! För att det kommer bli bättre till psp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts