SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Hejsan! Tror ni att GTA Chinatown Wars kommer bli bra eller dåligt? Jag tror att det kan bli hur bra som helst. Redigerad 14 februari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Tveksamt, svårt att säga här och nu. Ja, det lär bli bra för ett DS spel, men i allmänhet, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Tveksamt, svårt att säga här och nu. Ja, det lär bli bra för ett DS spel, men i allmänhet, nej. Det jag är rädd för är att det inte kommer att bli som ett riktigt GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jag votade "sämsta GTA-spelet".. Jag tror inte att det kommer bli lika bra som de stora GTA-spelen. Men det behöver ju inte nödvändigtvis betyda att det blir dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lovegta Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Sämst lär det ju inte bli. Ni har väl spelat GTA till den gammla GameBoyen? Fy fan va dåligt det var. Jag tror det kan bli ganska bra. Roligt att kunna ta med sig GTA var man än går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Det kommer ha en del bra smasaker som lockar koparen, men i langden kommer gameplayet att suga hastballe (den skanska versionen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Jag votade "sämsta GTA-spelet".. Jag tror inte att det kommer bli lika bra som de stora GTA-spelen. Men det behöver ju inte nödvändigtvis betyda att det blir dåligt. Okej, jag tror verkligen inte att det kommer bli en av dom stora GTA-spelen, men det kan ju i alla fall bli bättre än GTA Advance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Ah, jag visste inte att det fanns ett GTA advance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Ah, jag visste inte att det fanns ett GTA advance. Okej, testa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 GTA + DS = FAIL Jag tror att det kommer vara hur dåligt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 GTA + DS = FAIL Jag tror att det kommer vara hur dåligt som helst Då kommer den självklara frågan, varför tror du att det kommer suga hästpung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 GTA + DS = FAIL Jag tror att det kommer vara hur dåligt som helst Så illa tror jag inte det kommer vara. Jag tror det kommer vara rätt roligt att spela igenom, men inget folk köper DS för eller kanske ens står i kö till butik för att köpa. Jag tror "tillräckligt underhållande" kommer vara de orden som bäst beskriver spelet. Att det sen kanske blir ett av de häftigaste till DS är ju en annan femma, men så är det ju just DS också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Det kommer säkert inte att bli ett hyllat GTA-spel, men jag tror att det fortfarande kommer bli väldigt kul och ett måste för alla DS-ägare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Jag hoppas att det inte blir så bra nu när jag har lagt alla mina pengar på TLAD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Då kommer den självklara frågan, varför tror du att det kommer suga hästpung? Grafiken på DS suger ju så hårt. Visst funkar den till super mario, finaly fantasy och zelda - spel. Fast GTA? Och så lär dem ju dra ner på våldet och mycket mindre blodigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Grafiken på DS suger ju så hårt. Visst funkar den till super mario, finaly fantasy och zelda - spel. Fast GTA? Och så lär dem ju dra ner på våldet och mycket mindre blodigt Grafiken spelar väl ingen roll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Grafiken spelar väl ingen roll! Mjo, man kan tycka det efter att ha kört gta iv, fast det gör spelkänslan lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Mjo, man kan tycka det efter att ha kört gta iv, fast det gör spelkänslan lite bättre Jo, men det blir ju inte ett bättre spel för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Grafiken på DS suger ju så hårt. Visst funkar den till super mario, finaly fantasy och zelda - spel. Fast GTA? Och så lär dem ju dra ner på våldet och mycket mindre blodigt Grafiken kommer att vara bättre än i t e x GTA2 - tycker du att GTA2 suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Grafiken kommer att vara bättre än i t e x GTA2 - tycker du att GTA2 suger? Nej men då fanns ju inte bättre grafik, så man fick nöja sig med vad man hade. GTA 2 är ju inte så jätte underhållande nu förtiden. Nu finns PS3 och 360 som har mycket bättre grafik än ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts