gutis Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Lägg ner snacket om GTA Vice City! Det var ju inte ens kul, en vecka kanske...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Om du tycker det är tråkigt med gta vc varför är du här då det här är ett gta vc forum (igen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 (redigerad) Och va fan menar ru me det??? du kommer förmodligen få alla i forumet mot dig nu +att du kan säga bye, bye till gtasajten du kan räkna med att bli bannad!!!! Redigerad 13 mars, 2003 av CrAcKeR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 äh, han é bara lessen för att han inte får köra de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 äh, han é bara lessen för att han inte får köra de Och om det är så borde han ju inte göra av sig med sin ilska här!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 va fan det e ju skitcoolt inte för att ja har kört det men ja har hört att det e coolt :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 *** ****** *** ** ***** ** *** *** ******** *** ** *** ******* *** * ******, hade jag inte satt stjärnor hade jag blivit bannad låt mig säga så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gutis Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Om du tycker det är tråkigt med gta vc varför är du här då det här är ett gta vc forum (igen) Nej ni har rätt nu drar jag för alltid!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Nej ni har rätt nu drar jag för alltid!!!!!!! Bra! .........................Vad tyst det blev!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PeterE Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 *Suckar*när ska folk lära sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 den här tråden skulle må bäst av att bli borttagen :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 "Everyone that don't love Vice City should be shot, I'm afraid to say." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts