Ehuru Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Haha om gizmo hade varit med på denna omgång skulle man ju lätt gissa vilken han var(bilden med en hund på) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Forumit 2: RavenE Stämmer bra det! Jävligt snygg brud förövrigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Forumit 1 - SimonJ. NUDÅ!?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Forumit 1 - SimonJ. NUDÅ!?!? Yes. Grattis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Kekekekek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Forumit 3 - AngryAxel Åh, visste att du skulle ta den Och Simons tjej var jättesöt - vad heter hon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Åh, visste att du skulle ta den Och Simons tjej var jättesöt - vad heter hon? Olga Kurylenko! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Forumit 4 - Green Goblin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Forumit 4 - Green Goblin. Du får egentligen inte svara, men eftersom ingen annan verkar svara så är det okay. 1. KvaddadPadda 2. Adrian G 3. Tweak 4. Kebab 5. MiRRe Dags att PMa. Beskriv er själva med en mening. Beskriv hur ni är på forumet och inte IRL, om det skiljer sig. Ta gärna med någon svaghet också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 PM sent Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Du får egentligen inte svara, men eftersom ingen annan verkar svara så är det okay. Woops, det ska jag tänka på nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Stämmer bra det! Jävligt snygg brud förövrigt. Synd bara att jag inte vet vad hon heter. :hmm: Någon som har svaret? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Jag har fått in alla PMs nu, men jag kommer vänta lite med att publicera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Jag har fått in alla PMs nu, men jag kommer vänta lite med att publicera. Varför det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Jag gillar verkligen den här leken, men den blir lite för "rushad" på något sätt. ~två dagar av förberedelse och sedan när det gäller så blir den färdigspelad på någon timma (a.k.a. nästan färdig när man tittar in i tråden). Önskar det fanns något sätt att göra leken lite mer "mättad". :hmm: Skulle förresten vara kul med fler omgångar i stil med den förra - där man PM:ar bilder och inte texter. Youtubeklipp och sådant kan ju också vara något? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 (redigerad) Varför det? För jag hade inte tid. Jag gillar verkligen den här leken, men den blir lite för "rushad" på något sätt. ~två dagar av förberedelse och sedan när det gäller så blir den färdigspelad på någon timma (a.k.a. nästan färdig när man tittar in i tråden). Önskar det fanns något sätt att göra leken lite mer "mättad". :hmm: Skulle förresten vara kul med fler omgångar i stil med den förra - där man PM:ar bilder och inte texter. Youtubeklipp och sådant kan ju också vara något? Jo, jag vet, jag har själv tänkt på det men jag vet egentligen inte hur det kan lösas. Jag har redan förhindrat för många gissningar. Fler forumiter att gissa på är inte heller så bra, eftersom det inte kommer finnas många kvar som kan gissa. Iaf. Forumit 1: MiRRe (kattälskaren) "Syns inte i så många trådar, men är trevlig." Forumit 2: KvaddadPadda (Umberto) "Inte så aktiv skribent, skriver mest i MFG då och då." Forumit 3: Kebab (FerkurZ) "Jag brukar vilja likna mig själv vid en snel hest, men i själva verket är jag nog emellanåt ganska slö och tråkig." Forumit 4: AngryAxel (RavenE) "Jag är en pojke på nitton vårar som gillar långa nattpromenader i Loungens värmande sken, har en evig förkärlek för att dela med mig av min musiksmak, och... skiter regnbågar." Forumit 5: Adrian G (Mathias) "Mycket social och försöker vara så trevlig och hjälpsam så möjligt." ---------------- Jag upptäckte nu att jag egentligen inte fått in alla fem PMs, utan AngryAxel har fått leken lite om bakfoten och tror att man kan PMa in när man känner för att vara med. Hur som helst, eftersom att Tweak ändå inte verkar ha skickat in än så swappar jag plats lite lätt. Deltagande är alltså: *AngryAxel *Kebab *MiRRe *Adrian G *KvaddadPadda Börja gissa. Redigerad 23 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Haha, detta verkar för lätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Forumit 1 - Adrian G Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Forumit 4: Axel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 3an lä ju va kebab, eller nån annan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts