RavenE Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 ta min, så kan jag ta din nästa gång du är vald or w/e. Nah, kör du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Nah, kör du. Nej, jag har bara svårt att tycka personer jag inte sett irl är attraktiva. = fail Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Åh, såg inte det. Aja, slänger iväg ett PM till Siana strax då.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är det okej om jag skickar PM imorgon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är det okej om jag skickar PM imorgon? Jadå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jadå. Nu har jag skickat mitt PM. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 VickeX blir kickad eftersom att han fortfarande inte har PMat in. Den som vill vara med i hans ställe kan PMa så fort ni kan så startar jag när jag fått första PMet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 VickeX blir kickad eftersom att han fortfarande inte har PMat in. Den som vill vara med i hans ställe kan PMa så fort ni kan så startar jag när jag fått första PMet. Jag ursäktar mig. Någon annan får som sagt ta min plats. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Kom igen nu, låt inte leken dö! Vem vill ha Vickes plats? VickeX, du kan själv få delta igen... Första bästa PM jag får in använder jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) AngryAxel hoppade in i leken istället. Forumiterna var alltså ombedda att skicka in en bild på en tjej de ansåg vara snygg. Forumit 1: SimonJ (KvaddadPadda) http://pici.se/pictures/YZDUuZrIV.jpg Forumit 2: RavenE (Adrian G) http://pici.se/pictures/SlxpTSypz.jpg Forumit 3: AngryAxel (Tweak) http://www.teenhollywood.com/wallpaper/400...n-wallpaper.jpg Forumit 4: Green_Goblin (Kebab) http://upload.moldova.org/movie/actors/c/c...n_electra_3.jpg Forumit 5: Kebab (MiRRe) http://i351.photobucket.com/albums/q463/St...06222jpgyj7.jpg Forumiter som deltar: * Kebab * AngryAxel * RavenE * SimonJ * Green_Goblin Börja gissa! Redigerad 22 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Vet inte varför jag gissar men kör en vild gissning här då Forumit 5 = AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Forumit 5 - RavenE 95 % säker. Redigerad 21 februari, 2009 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Forumit 4 - SimonJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Forumit 3 - AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Vet inte varför jag gissar men kör en vild gissning här då Forumit 5 = AngryAxel Forumit 5 - RavenE 95 % säker. Forumit 4 - SimonJ Fel, fel, fel. Forumit 3 - AngryAxel Rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Forumit 5 - Kebab. Redigerad 21 februari, 2009 av MiRRe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Det ska bli kul att se vem som kommer på vilken av forumiterna jag är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Forumit 5 - Kebab. Korrekt rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Forumit 2: RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Forumit 4 - RavenE Worth a shot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts