VickeX Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Fel igen. Umberto är populär att gissa på, men det verkar som om ingen känner honom tillräckligt bra! Då vet vi ju vem Umberto är nu, men jag får inte gissa igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Då vet vi ju vem Umberto är nu, men jag får inte gissa igen. Jodå, den ursprungliga kvartens väntan gäller fortfarande. Enda undantaget är om en kvart har gått men man inte fått veta om man gissat rätt eller fel, då måste man vänta tills man får reda på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) --- Redigerad 16 februari, 2009 av Skotten_31 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Så jag får gissa? Umberto = Forumit #2. Annars, ge den till nästa person som skriver det. Edit: Redigerad 16 februari, 2009 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Så jag får gissa? Umberto = Forumit #2. Annars, ge den till nästa person som skriver det. Edit: jo men du får ta den, har nog inte tid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 jo men du får ta den, har nog inte tid Då lämnar jag hatten fri för tillfället. Vet inte hur jag ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 4 - RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Du får välja en sak att ta med till en öde ö. Vad? Forumit 1: kicken (Green_Goblin) "En söt tjej." Forumit 2: Umberto (VickeX) "En volleyboll av märket Wilson." Forumit 3: Adrian G (FerkurZ) "En motorsåg." Forumit 4: RavenE (Kebab) "Jag är tråkig, eller smart, nog att ta med en armékniv." Forumit 5: Troxie (SimonJ) "En bok om överlevnad, lätt." -------- Deltagande forumiter: * Umberto * Adrian G * kicken * Troxie * RavenE Edit: Jag lägger mig nu, gissa på men omgången avslutas imorgon. Redigerad 17 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Fuck yeah! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) Forumit 5: Adrian G Redigerad 17 februari, 2009 av SimonJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Forumit 5: Adrian G Fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Forumit 5: Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 forumit 3 adrian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Rätt och rätt! 1. Green_Goblin 2. VickeX 3. FerkurZ 4. Kebab 5. SimonJ De på listan PMar in bilden på en tjej de tycker är snygg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Rätt och rätt! 1. Green_Goblin 2. VickeX 3. FerkurZ 4. Kebab 5. SimonJ De på listan PMar in bilden på en tjej de tycker är snygg. Oj då! Det här blir svårt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) De på listan PMar in bilden på en tjej de tycker är snygg. Fan, det hade jag velat vara med på. Redigerad 17 februari, 2009 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Fan, det hade jag velat vara med på. ta min, så kan jag ta din nästa gång du är vald or w/e. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) ta min, så kan jag ta din nästa gång du är vald or w/e.Dårå? Är du gay? Förlåt. Jag skojade bara. Men en sak förstår jag inte. Jag är förvirrad. När och var lägger du upp påståenden/bilderna som objekten har skickat till dig? Redigerad 17 februari, 2009 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Dårå? Är du gay? Förlåt. Jag skojade bara. Men en sak förstår jag inte. Jag är förvirrad. När och var lägger du upp påståenden/bilderna som objekten har skickat till dig? är du sugen? Nej, jag har bara svårt att tycka personer jag inte sett irl är attraktiva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts