Adrian G Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Mmyes. !votekick henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 När jag har fått in alla PMs, tyvärr slackar folk. !votekick henkibojj Sorry, hade föreställning igår och sen var det fest in på sena natten. Skickar nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Jag har varit lite upptagen ändå, så det är lugnt. Forumit 1: Adrian G (kattälskaren) Omyckt låt: Guns N Roses - Paradise City Omtyckt film: Get Smart Forumit 2: Umberto (Tweak) Omtyckt låt: Johnny Cash - Cocaine Blues Omtyckt film: King Kong (1933) Forumit 3: The Dude (Tweak) Omtyckt låt: Rolling Stones - Mothers Little Helper Omtyckt film: Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb Forumit 4: Henkibojj (kattälskaren) Omtyckt låt: Dio - Heaven And Hell Omtyckt film: Star Wars Episode III: The Revenge of The Sith Forumit 5: iweX (Tweak) Omtyckt låt: Kim & Jessie Omtyckt film: RocknRolla --------------- Forumiterna som är med är alltså: iweXThe DudeHenkibojjUmbertoAdrian G ---------------- Börja gissa! Redigerad 14 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Forumit 3: Umberto, helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Jag tror att Forumit #1 är: Adrian G Forumit #2 är: - Forumit #3 är: - Forumit #4 är: Henkibojj Forumit #5 är: - Fyra, inte tre... Redigerad 14 februari, 2009 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Forumit 1: Adrian G. Forumit 2: The Dude. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) crap Redigerad 14 februari, 2009 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) 2. Umberto 5. The Dude EDIT: 2. Umberto 3. The Dude 5. iweX Redigerad 14 februari, 2009 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Jag tror att Forumit #1 är: Adrian G Forumit #2 är: The Dude Forumit #3 är: Umberto Forumit #4 är: Henki Forumit #5 är: iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Jag tror att Forumit #1 är: Adrian G Forumit #2 är: The Dude Forumit #3 är: Umberto Forumit #4 är: Henki Forumit #5 är: iweX Du kommer inte kunna få ett enda rätt, allt det där är redan gissat på. Om jag nu inte missförstått leken. Redigerad 14 februari, 2009 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Du kommer inte kunna få ett enda rätt, allt det där är redan gissat på. Om jag nu inte missförstått leken. Åh, just ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Oj, denna gången gick det undan! Alla poäng plockade av kattälskaren och Tweak. Jag justerar reglerna lite efter spelets gång: Varje person som ska gissa får bara gissa en gång per kvart!, D v s, en gissning på en av de fem forumiterna... Vill man gissa på någon mer får man vänta en kvart. 1. kattälskaren 2. Tweak 3. kobbe 4. RavenE 5. Bebben Tre nya forumiter plx. Redigerad 14 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 mjoho, kan vara med i detta experimant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Oh, sign me up scotty. Redigerad 14 februari, 2009 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Jag kan nog vara med den här gången. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Okay. 1. kattälskaren 2. Tweak 3. kobbe 4. RavenE 5. Bebben PMa in ett av era favoritspel, och en av era favoritskådespelare. PMen publiceras imorgon eftersom att jag kommer pysa iväg för kvällen nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Inskickat och klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Insickat och klart. Kommer dock inte på vad kinesen heter som spelar i olika amerikanska action, han är en ganska bra skådespelare och hade antagligen röstat på honom om jag vetat namnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Insickat och klart. Kommer dock inte på vad kinesen heter som spelar i olika amerikanska action, han är en ganska bra skådespelare och hade antagligen röstat på honom om jag vetat namnet. Jet Li? Jackie Chan? Hur många finns det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Inskickat och klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts