Adrian G Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Hm, det var svårt Tycker jag har gjort nog nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Hultenius - kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 VickeX-AngryAxel Nu får det allt bli ett slut någongång! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) * VickeX: AngryAxel (Adrian G) * kattälskaren: SimonJ (Adrian G) * Vice.: Agent.47 (Adrian G) * Kebab: Hultenius (iweX) * RavenE: Vice. (Adrian G) ------------ Aight. Dags för ny runda. 1. Adrian G 2. iweX 3. Henkibojj 4. Umberto 5. The Dude (Oavsett signups så kommer den att genomföras först imorgon). Redigerad 13 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Kan väl vara kul att ställa upp. Får se vad det blir för fråga bara I'm in! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 MEST LIK! likast, gg Bara bra att man utvecklar språket. :yes: --- I'm in btw. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 I'm in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Okej, nu kör vi. Jag vill att de fem tävlande forumiterna PMar in en låt de tycker om mycket, och en film de tycker om mycket! Kanske blir för lätt denna omgången, men leken är fortfarande i ett teststadie så det får bli så. Redigerad 13 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vem har en favoritlåt? Vilken genre, epok, sinnesstämning liksom? Mjaja, jag PM:ar väl in två titlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Vem har en favoritlåt? Vilken genre, epok, sinnesstämning liksom? Mjaja, jag PM:ar väl in två titlar. Jo, jag vet att det kan vara lite svårt. Skicka bara in en låt och film ni tycker om väldigt mycket. Ser redan nu att det här kommer att bli rätt lätt att gissa. Redigerad 13 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Hur många har skickat in? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jag vill vara med i nästa runda om det går. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Hur många har skickat in? 3/5. Saknar Henkibojj och iweX. Jag vill vara med i nästa runda om det går. Enda sättet att komma med är att antingen plocka en poäng i en runda, eller att anmäla sig när en runda är avslutad och det finns lediga spots. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Enda sättet att komma med är att antingen plocka en poäng i en runda, eller att anmäla sig när en runda är avslutad och det finns lediga spots. Okej, då vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Kul lek Siana Men när får vi börja gissa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Kul lek Siana Men när får vi börja gissa? När jag har fått in alla PMs, tyvärr slackar folk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 När jag har fått in alla PMs, tyvärr slackar folk. Kanske bäst att skicka pm till de istället för att bara berätta i tråden? Alla verkar inte vara särkilt aktiva i loungen :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Siana, du har PM på msn.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Är det Henkibojj som inte skickat in? Redigerad 14 februari, 2009 av Adrian G Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Är det Henkibojj som inte skickat in? Mmyes. !votekick henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts