AngryAxel Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Ni som ska bli utgissade får börja gissa efter 24 timmar, kommer ni inte ihåg det? Bara att börja gissa nu när alla får gissa. Oj, det gjorde jag inte! arvid - ferkurz Qouad - Martin-123 Kebab - RavenE P-C - AngryAxel Azore - Kebab Tackleberry - Gof everest - hew Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Oj, det gjorde jag inte! arvid - ferkurz Qouad - Martin-123 Kebab - RavenE P-C - AngryAxel Azore - Kebab Tackleberry - Gof everest - hew 5 rätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Arvid-ferkurz Qouad-Martin-123 Kebab-Gof Tackleberry-RavenE Azore-Kebab P-C- AngryAxel Everest- Hew Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Arvid-ferkurz Qouad-Martin-123 Kebab-Gof Tackleberry-RavenE Azore-Kebab P-C- AngryAxel Everest- Hew 4 rätt1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Vad i helv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 kicken för bövelen! Du har ju räknat fel. Nu utgår jag från att både ferkurz och Axel "gissade" på dem som de hade skickat in, men Grumpy fick bara 1 rätt när han prickade in Axel - P-C och ferkurz - Arvid på förra sidan! Vad mer för fel har du gjort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 (redigerad) arvid - ferkurz Qouad - Gof Kebab - RavenE P-C - AngryAxel Azore - Kebab Tackleberry - martin123 everest - hew Redigerad 22 mars, 2009 av Gof Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 arvid - ferkurz Qouad - Gof Kebab - RavenE P-C - AngryAxel Azore - Kebab Tackleberry - martin123 everest - hew lol har gjort en hel del uträkningar fel. sorry guys. Umberto hade för i helvete fem(5) rätt i sin första gissning. Hur i helv..? Har editerat in rätt antal svar. Gof. vinner hur som helst. Jag ska gå ner till 6 forumiter och en bättre fråga så får vi se hur det går. kebab - 2 wins ferkurz - 1 win hew - 1 win gof - 1 win Har jag glömt någon i vinststatistiken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Qouad - Gof That one is going to the signature baby! || || \/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 När drar vi igång igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 När drar vi igång igen? Jag har en liten svacka just nu (skola+en massa annat) och motivationsproblem med denna lek. Så om någon vill ta över för några dagar/en-två veckor så skulle det vara perfekt. Annars kan jag sätta igång en ny omgång till helgen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 I hederlig rövaranda snor jag spelledarrollen för den här omgången. Kebab, SimonJ, RavenE, Tweak, Umberto, Adrian G & AngryAxel är mina slumpmässigt (nummer + slumpgenerator) utvalda personer. Ni ska skriva ett PM till mig där ni berättar hur eran dag ser ut enligt ett tidsschema. T.ex 07:00 Vakna och äta två mackor 07:15 Duscha med mina två mackor fortfarande i halsen 08:00 Skola 17:00 Hemma från skolan ...osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Skoj. Tweak är i Rom, förresten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Skickat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Oj. Justja. Vi stryker Tweak helt enkelt och kör på med enbart sex deltagare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Hoppar över den här omgången om det är okej, har dåligt med tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Fem deltagare om ingen anmäler sig att ta Simons plats, först att skicka PM får den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts