Kebab Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 När får jag köra igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) 1kobbe 2simonj 3kättälskaren 4hew 5tweak man får väl gissa hur många gånger som helst? vi slopa väl regeln om att vänta? Redigerad 11 mars, 2009 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 När får jag köra igen? När som helst. 1kobbe 2simonj 3kättälskaren 4hew 5tweak man får väl gissa hur många gånger som helst? vi slopa väl regeln om att vänta? Ja, det gjorde vi. Men jag funderar på att ta tillbaka en liknande regel. Nu går omgångarna alldeles för fort. 1 gissning / timme kan vi börja med. Annars så går det som sagt för fort. Alla rätt förresten! Kebab - 2 wins! Hew - 1 win! ferkurz - 1 win! ** Ny regel: Endast en gissning / timma. De som ska bli utgissade i nästa omgång är följande: *Umberto *AngryAxel *RavenE *Adrian G *Tweak (en forumit får alltid köra två gånger i rad f.r.o.m nu) Jag vill att ni skickar ett PM till mig med en print screen på eran startmeny (inte hela, utan denna del av den, vet ej vad den kallas [mest använda program?]). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) 1kobbe 2simonj 3kättälskaren 4hew 5tweak man får väl gissa hur många gånger som helst? vi slopa väl regeln om att vänta? Aja, du vann nu i alla fall. Edit: Här var vi sega! Redigerad 11 mars, 2009 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Skickat, kanske be folk att inte använda Photobucket och liknande där deras användarnamn kan ses i adressen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Tweaaakyboy! Bara du kvar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Forumit 1 - http://img7.imageshack.us/img7/9978/61520575.jpg Forumit 2 - http://pici.se/pictures/dCzVVAoEY.png Forumit 3 - http://pici.se/pictures/fdpUYCHBy.png Forumit 4 - http://pici.se/pictures/NQEkvoSfE.jpg Forumit 5 - http://pici.se/pictures/PRmqhFIJI.jpg De som ska bli utgissade är följande: *Umberto *AngryAxel *Adrian G *Tweak *RavenE Kom ihåg, endast en gissning/timma! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Umberto - 5 Adrian - 4 Tweak - 3 Axel - 2 RavenE - 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Umberto - 5 Adrian - 4 Tweak - 3 Axel - 2 RavenE - 1 2 rätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 1 - AngryAxel 2 - Umberto 3 - Tweak 4 - Adrian G 5 - RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 1 - AngryAxel 2 - Umberto 3 - Tweak 4 - Adrian G 5 - RavenE Meh, I guess it was too easy Kebab - 3 wins. ferkurz - 1 win. Hew - 1in. Vi bör utöka deltagarantalet till sju. Sedan får väl jag hitta på lite knepigare frågor. Jag sätter igång så snart jag gjort klart en sak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Det här är den bästa leken i hela världen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Kebab borde ha någon form av handicap i den här leken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Hmm. Jag tänker nu prova hur det går om vi ökar deltagarantalet till sju stycken. Bara en testomgång, men vi spinner vidare på samma visa och vinststatistiken står kvar *AngryAxel *Hew *ferkurz *martin-123 *kobbe *kebab *Gof. Jag vill att ni skickar ett PM till mig där ni namnger den forumit som ni först fattade tycke för när ni anslöt/joinade är till gtasajten.com/forum. Det vill säga den första personen som ni tyckte om mer eller mindre här på sajten. Detta kan bli aningen svårt, men jag hoppas det blir något mitt emellan, inte för lång och inte för kort omgång. Vi får se. Börja skicka PM! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Fan vad svår fråga! Tyvär har jag ingen dator så jag kollar inte på sajten så ofta så jag lämnar leken tills datorn är lagad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Vilka har inte skickat in än? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Fan vad svår fråga! Tyvär har jag ingen dator så jag kollar inte på sajten så ofta så jag lämnar leken tills datorn är lagad. Hew, Gof och kobbe måste skicka in sitt bidrag! Kobbes replacement blir RavenE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Oj, sjukt svår fråga! Ska fundera en stund, skickar snart. Ja. Öh. Har skickat! Redigerad 18 mars, 2009 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Hew, Gof Har de inte skickat in än? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Frågan löd: Vilken forumit var den som ni först fattade tycker för när ni anslöt er till gtasajtens forum. Forumit 1 - Arvid Forumit 2 - Qouad Forumit 3 - Kebab Forumit 4 - P-C Forumit 5 - Azore Forumit 6 - Tackleberry Forumit 7 - Everest De medverkande är: KebabRavenEGofHewAngryAxelMartin-123ferkurz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts