Mark Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 (redigerad) äh, jag orkar inte förresten Redigerad 9 mars, 2009 av Marky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Gissar vilt: 1 - Kebab 2 - Gof 3 - Martin123 4 - ferkurz 5 - Zcruwen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Kebab - Vampire weekend ZcruweN - Faith no more Martin-123 - Edguy Gof - A day to remember Ferkurz - Manu Chao Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 1 - Gof 2 - ZcruweN 3 - Martin123 4 - Ferkurz 5 - Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Gissar vilt: 1 - Kebab 2 - Gof 3 - Martin123 4 - ferkurz 5 - Zcruwen 2 rätt Umberto! Kebab - Vampire weekend ZcruweN - Faith no more Martin-123 - Edguy Gof - A day to remember Ferkurz - Manu Chao Winwinwinwinw, alla rätt! Kebab - 2 vinster Hew - 1 vinst 1 - Gof 2 - ZcruweN 3 - Martin123 4 - Ferkurz 5 - Kebab För tydlighetens skull hade du 2 rätt! ** Skulle gärna vilja ha lite konstruktiv kritik. Hur har de nya reglerna fungerat hittills? Är det bra eller dåliga förändringar och finns det någonting ni vill ändra på? ** De som ska bli utgissade nästa gång är följande: *Tweak *kattälskaren *Hew *SimonJ *Kobbe Jag vill att ni alla skickar ett PM till mig där ni beskriver/namnger en sak/någonting ni är väldigt bra på (ex: diska, laga mat, spela fotboll) samt en sak ni är väldigt dåliga på (samma exempel). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Satan vad folk gissade rätt på mig då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Satan vad folk gissade rätt på mig då! Samma här! Förövrigt tycker jag det funkar bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Kebab - Vampire weekend ZcruweN - Faith no more Martin-123 - Edguy Gof - A day to remember Ferkurz - Manu Chao Winwinwinwinw, alla rätt! Hehe, igår var jag jättenära att skriva "jag tror du vann", men sedan kom jag på att det kunde ha förstört leken lite. Det jag vill ha sagt är att jag nog hade tagit den här omgången om jag inte hade varit med och tävlat själv. Skulle gärna vilja ha lite konstruktiv kritik. Hur har de nya reglerna fungerat hittills? Är det bra eller dåliga förändringar och finns det någonting ni vill ändra på? Jag tycker det fungerar bra som det är nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Skulle gärna vilja ha lite konstruktiv kritik. Hur har de nya reglerna fungerat hittills? Är det bra eller dåliga förändringar och finns det någonting ni vill ändra på? Funkar mycket bättre nu då leken flyter på hela tiden (förutom när alla forumiter ska pma in sina saker) Men det är mycket, mycket bättre just nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Ännu en gång SimonJ som fördröjer det hela. Adrian G, om jag inte skrivit något annat i tråden så är du med i denna omgång. Skicka ett PM till mig vid 15/16-tiden om inget annat sker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Ännu en gång SimonJ som fördröjer det hela. Adrian G, om jag inte skrivit något annat i tråden så är du med i denna omgång. Skicka ett PM till mig vid 15/16-tiden om inget annat sker. Förlåt! Jag har inte tittat i tråden på några dagar, ska bli mera uppmärksam i framtiden. Hoppas att ni inte blev sura på mig. EDIT: Skickat PM. Redigerad 11 mars, 2009 av SimonJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Nice, då kör vi! Forumit 1 är bra på orientering men dålig på att stava = ? Forumit 2 är bra på tänka på sig själv, men dålig på att tänka på andra = ? Forumit 3 är bra på innebandy, men dålig på att hålla reda på saker och ting = ? Forumit 4 är bra på matematik, men dålig på att ta tag i saker = ? Forumit 5 är bra på att läsa och dålig på att snickra saker = ? ** Forumiterna som döljer sig bakom dessa uttalanden är följande TweakHewkobbeSimonJkattälskaren GOGO! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Forumit 1 är bra på orientering men dålig på att stava = kobbe Forumit 2 är bra på tänka på sig själv, men dålig på att tänka på andra = Tweak Forumit 3 är bra på innebandy, men dålig på att hålla reda på saker och ting = SimonJ Forumit 4 är bra på matematik, men dålig på att ta tag i saker = Hew Forumit 5 är bra på att läsa och dålig på att snickra saker = kattälskaren Det här var svårt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Forumit 1 är bra på orientering men dålig på att stava = SimonJ Forumit 2 är bra på tänka på sig själv, men dålig på att tänka på andra = Kattälskaren Forumit 3 är bra på innebandy, men dålig på att hålla reda på saker och ting = Kobbe Forumit 4 är bra på matematik, men dålig på att ta tag i saker = Hew Forumit 5 är bra på att läsa och dålig på att snickra saker = Tweak Redigerad 11 mars, 2009 av Adrian G Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Forumit 1 är bra på orientering men dålig på att stava = Kattälskaren Forumit 2 är bra på tänka på sig själv, men dålig på att tänka på andra = Hew Forumit 3 är bra på innebandy, men dålig på att hålla reda på saker och ting = Kobbe Forumit 4 är bra på matematik, men dålig på att ta tag i saker = SimonJ Forumit 5 är bra på att läsa och dålig på att snickra saker = Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Forumit 1 är bra på orientering men dålig på att stava = kobbe Forumit 2 är bra på tänka på sig själv, men dålig på att tänka på andra = Tweak Forumit 3 är bra på innebandy, men dålig på att hålla reda på saker och ting = SimonJ Forumit 4 är bra på matematik, men dålig på att ta tag i saker = Hew Forumit 5 är bra på att läsa och dålig på att snickra saker = kattälskaren Det här var svårt! 2 rätt! Forumit 1 är bra på orientering men dålig på att stava = SimonJ Forumit 2 är bra på tänka på sig själv, men dålig på att tänka på andra = Kattälskaren Forumit 3 är bra på innebandy, men dålig på att hålla reda på saker och ting = Kobbe Forumit 4 är bra på matematik, men dålig på att ta tag i saker = Hew Forumit 5 är bra på att läsa och dålig på att snickra saker = Tweak 2 rätt! Forumit 1 är bra på orientering men dålig på att stava = Kattälskaren Forumit 2 är bra på tänka på sig själv, men dålig på att tänka på andra = Hew Forumit 3 är bra på innebandy, men dålig på att hålla reda på saker och ting = Kobbe Forumit 4 är bra på matematik, men dålig på att ta tag i saker = SimonJ Forumit 5 är bra på att läsa och dålig på att snickra saker = Tweak 1 rätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Kör lite vilda gissningar då Forumit 1 är bra på orientering men dålig på att stava = kattälskaren Forumit 2 är bra på tänka på sig själv, men dålig på att tänka på andra = Tweak Forumit 3 är bra på innebandy, men dålig på att hålla reda på saker och ting = Kobbe Forumit 4 är bra på matematik, men dålig på att ta tag i saker = Hew Forumit 5 är bra på att läsa och dålig på att snickra saker = SimonJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Kör lite vilda gissningar då Forumit 1 är bra på orientering men dålig på att stava = kattälskaren Forumit 2 är bra på tänka på sig själv, men dålig på att tänka på andra = Tweak Forumit 3 är bra på innebandy, men dålig på att hålla reda på saker och ting = Kobbe Forumit 4 är bra på matematik, men dålig på att ta tag i saker = Hew Forumit 5 är bra på att läsa och dålig på att snickra saker = SimonJ Martin - 1 rätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 1kobbe 2kättälskaren 3simonj 4hew 5tweak 3rätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 1kobbe 2kättälskaren 3simonj 4hew 5tweak 3rätt? 3rätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts