Jump to content

LEK: Vilken forumit är vilken?

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 456
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• ferkurz
  • kebab
  • kattälskaren
  • SimonJ
  • RavenE
  • ZcruweN
  • Tweak
  • Kobbe
  • Umberto
  • Gof
  • Martin-123
  • Adrian G
  • AngryAxel
  • Hew

**

De fem första som ska gissas fram är följande

1. * Martin-123
  2. * Adrian G
  3. * kebab
  4. * Tweak
  5. * kattälskaren

Jag vill att ni alla skickar ett PM till mig där ni namnger vilket land ni besökte först i erat liv(dvs första gången ni var utomlands).

När alla PM har skickats så är Gof. (Godfather) först ut med att gissa.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag förstått detta rätt nu.... Är det bara dom som är med i leken som får gissa? (förutom dom som har blivit nominerade till att bli gissade på)

Dem tretton som anmält sig är de enda som får gissa. Men på grund av att fem stycken inte får gissa (de som blir utgissade[13-5=8]) så är det endast ni andra åtta som får gissa, ja.

Ni andra som inte läst de nya reglerna - bläddra tillbaka en sida för att läsa igenom dem!

Kom ihåg att ni nu endast får göra en gissning, men denna gissning ska bestå av att ni gissar på exakt alla personer som är med i leken (de som ska bli utgissade).

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska gissandet ske i någon ordning?

Nej, absolut inte. Gissa när ni vill. Det är endast den första som ska börja gissa som jag utser. I första omgången är det Gof.

Jag har ännu inte tänkt hur lång en runda ska vara (med undantag om alla åtta gissar klart eller om någon gissar rätt på allihop och vinner omgången), men detta är en testomgång, så vi får se :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kör vi!

Forumit 1 - Spanien - adriang

Forumit 2 - Israel - martin123

Forumit 3 - Danmark - TWEAK

Forumit 4 - Norge - kattälskaren

Forumit 5 - Grekland - KEBAB

Kom ihåg reglerna nu! Gof. är först ut med sin rad, sen får ni gissa i vilken ordning som helst! :naughty:

Kom igen nu Gof. :/

Men tänd en grön och ta det lugnt

Edit: Kicken, varför punkt efter Gof? >:

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Forumit 1 - Spanien (kebab)

Forumit 2 - Israel (Adrian G)

Forumit 3 - Danmark (Tweak)

Forumit 4 - Norge (Martin-123)

Forumit 5 - Grekland (kattälskaren)

2 rätt.

Forumit 1 - Spanien - martin123

Forumit 2 - Israel - adriang

Forumit 3 - Danmark - kattälskaren

Forumit 4 - Norge - KEBAB

Forumit 5 - Grekland - TWEAK

2 rätt.

Forumit 1 - Spanien = Martin-123

Forumit 2 - Israel = Kattälskaren

Forumit 3 - Danmark = Kebab

Forumit 4 - Norge = Tweak

Forumit 5 - Grekland = Adrian G

1 rätt.

**

Hmm, jag kanske kommer tillåta er att rösta 2 ggr / omgång. Kan bli för svårt annars, beroende på frågan. Vi får se hur jag gör, det beror på vad de nästa två forumiterna svarar.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, den här frågan var ju rätt svår med tanke på att det första landet en forumit besökt inte direkt har särskilt mycket att göra med hur denne uppträtt på forumet. :naughty:

Precis det jag tänkte på, haha. Får fixa lättare nästa gång. Jag tänkte ta senaste (flera forumiter har skrivit vilket land de besökte senast), men jag trodde det skulle bli för lätt, så my fault :naughty:

**

Kör på! Ni som gissat en gång får gissa en gång till! Annars blir detta för seglivat.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...