GiZmo Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Lols! När jag såg skrivbordet med böglyftet(rofl) så tänkte jag per automatik: "amen det här är nog GiZmo's bild"... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? wtf why? XD (har för övrigt bara bilder på hundar/vargar och dylikt som bakgrund ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Ny sida. Qoutar för säkerhets skull. Okej. Jag hoppas verkligen inte denna lek dör ut då den faktiskt är rätt nice. Därför har jag tillsammans med Mr. U kommit på ett alternativt koncept. Jag hoppas det drar fler forumiter än nu. Reglerna är följande. Under nästkommande 24 timmar kommer alla ni som vill vara med i denna lek få registerar er (skriva en post i tråden). Det är viktigt att så många som möjligt gör detta för att det blir bra "flyt" i leken. Alla som vill vara med i fortsättningen skriver alltså en post med erat användarnamn. Om det är någon som vill hoppa av/hoppa in under lekens gång så kan ni gärna göra det, men kom ihåg att skriva i tråden i sådana fall. Efter att alla registerat sig kommer jag göra en lista över vilka som valt att vara med i leken. Efter detta kommer tio(alternativt mindre/fler beroende på hur aktiv tråden blir) omgångar följa efter varandra. Leken kommer gå ut på att gissa så många rätt som möjligt som vanligt, men på ett helt annat sätt. Jag tar tre forumiter (kebab, ravene, ferkurz) som exempel. Vi säger att de alla har lagt upp en bild på den person de uppskattar mest. Då kommer Umberto och gissar i tråden på alla forumiter, precis som man gjorde i början när Siana skapade denna. Exempel: Umberto skriver: Forumit 1 - kebab Forumit 2 - ravene Forumit 3 - ferkurz Jag svarar då på umbertos post genom att säga hur många rätt han hade. Exempel: kicken skriver: Umberto hade 1 rätt. Jag avslöjar dock inte vem han hade rätt på. Efter detta får alla forumiter gissa en hel rad på vilka de tror som är rätt. Exempel: Tweak skriver: Forumit 1 - ferkurz Forumit 2 - ravene Forumit 3 - kebab Jag svarar: Tweak hade 0 rätt. Agent47 skriver: Forumit 1 - kebab Forumit 2 - ferkurz Forumit 3 - ravene Jag svarar: 3 rätt, Agenten vann omgången! Det låter väldigt komplicerat, men det är egentligen hur enkelt som helst. Jag sänker deltagarantalet till fem och ni som deltar i leken (ni som ska bli utgissade) får ej gissa. Detta kan dock ändras (och kommer ändras om det blir allt för få som registrerar sig). P.S: Eftersom den som gissar först har en klar nackdel (=mindre chans att vinna) så kommer jag utse den forumit som sätter igång med gissandet. P.S(2): Om ni har några invändningar, tankar, åsikter eller förbättringar får ni gärna dela med er i tråden. Nao skriv i tråden om ni vill vara med! Ni har tills klockan 20:10 imorgon (tisdag) på er! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 wtf why? XD (har för övrigt bara bilder på hundar/vargar och dylikt som bakgrund ) No fucking clue. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 jag kan va med igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Kebab Redigerad 2 mars, 2009 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Jag är med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Jag är med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Jag är såklart med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) ZcruweN Yo Redigerad 2 mars, 2009 av ZcruweN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Listan så här långt: ferkurzkebabkattälskarenSimonJRavenEZcruweNDet ultimata vore om vi kom någonstans upp emot 15 personer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Listan så här långt: ferkurzkebabkattälskarenSimonJRavenEZcruweNDet ultimata vore om vi kom någonstans upp emot 15 personer. Jag med då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 KOBBE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Jag kan pröva! NEJ. Skoja bara. Fel tråd. Redigerad 2 mars, 2009 av felshoe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Intressant koncept, hoppas det funkar! Bra att du tar tag i tråden och bidrar lite också, jag har varit rätt upptagen på senaste. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Jag är med - för den goda sakens skull. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Martin-123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Ah, jag ursäktar för att jag måste dröja med leken lite. Har en del skolarbete att jobba med och kommer således inte kunna starta förräns imorgon! Jag hoppas att det inte gör någonting! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Ah, jag ursäktar för att jag måste dröja med leken lite. Har en del skolarbete att jobba med och kommer således inte kunna starta förräns imorgon! Jag hoppas att det inte gör någonting! Inte alls, ger bara fler chansen att registrera sig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 I så fall är jag med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts