SimonJ Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 1 - SimonJ Jag måste fråga: Hur kunde du komma på att det var jag så snabbt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 3 - Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit #2: Kebab. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Jag måste fråga: Hur kunde du komma på att det var jag så snabbt? Jag vet faktiskt inte riktigt =P Kände att IV passade in på dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 3 - Tweak Rätt! Forumit #2: Kebab. Fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 2: KvaddadPadda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 5an kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 2: KvaddadPadda. Rätt! 5an kebab Rätt! One more to go Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 4'an Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 4'an Umberto Rätt! Ska bara höra över några saker med The Big U. och Siana, sedan kör jag eller Siana igång nästa omgång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Jag vet faktiskt inte riktigt =P Kände att IV passade in på dig Okej, du trodde rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Okej, du trodde rätt. Jajamensan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Okej. Jag håller just nu på att arbeta ut ett nytt sätt att spela den här leken så den inte tar slut så snabbt, men vi kör på just nu, så fixar jag det tills nästa omgång. Den enda ändringen är att det blir sex forumiter den här gången istället för fem. Den extra forumiten slumpade jag fram bland de som svarade förra gången och det blev Martin-123. De deltagande i nästa omgång är *MiRRe *RavenE *Green_Goblin *ZcruweN *ferkurz *Martin-123 Jag vill att ni alla skickar ett PM till mig (kicken) där ni postar en bild på den person som var eran idol när ni var små. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 PM sent Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 PM sent +1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 +1 +2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Martin-123 och Green_Goblin kvar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Sent! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Råkade somna! Men nu är det skickat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Såja Jag skippar att posta länkar till bilderna och postar bilderna i sig istället, hoppas det inte gör någonting. Forumit 1: skruvis (ferkurz) http://l.yimg.com/img.movies.yahoo.com/ymv/us/img/hv/photo/movie_pix/warner_brothers/ace_ventura__when_nature_calls/jim_carrey/ace.jpg Forumit 2:Green_Goblin (ferkurz) Forumit 3: MiRRe (Tweak) Forumit 4: ferkurz (ferkurz) http://data.fuskbugg.se/skalman01/---mirre.jpg Forumit 5: RavenE (Green_Goblin) http://www.yle.fi/vega/bilder/hundrahits/3c09f3356c332f9a2d1a342b79daada46e5d07f1.png Forumit 6: Martin-123 (Kebab) http://img228.imageshack.us/img228/48/goodbonjovi.jpg De deltagande är: *ferkurz *RavenE *MiRRe *Martin-123 *Green_Goblin *ZcruweN Redigerad 2 mars, 2009 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts