Umberto Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit 1 - Ravené? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit 1 - Ravené? Korrekt rätt. Är det någon annan som vill pröva att vara lekledare? Ger er 30 minuter, sedan startar jag nästa omgång själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Korrekt rätt. Är det någon annan som vill pröva att vara lekledare? Ger er 30 minuter, sedan startar jag nästa omgång själv. Kör en sista gång så kan jag vara spelledare nästa gång Äsch, eftersom Siana är antagligen upptagen med sitt WoW, så kan jag ta över tills han säger till 1. Umberto 2. Kebab 3. SimonJ 4. Tweak 5. KvaddadPadda (replacement istället för mig, han var först med att gissa) Skicka ett PM till mig (kicken) där ni länkar den roligaste YouTube-video som ni någonsin sett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Eheheh, blev lite ehm... Upptagen! Men det är bra. kicken kör på en stund. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Eheheh, blev lite ehm... Upptagen! Men det är bra. kicken kör på en stund. Det är lugnt Jag kan vara spelledare/lekledare någon/några omgångar beroende på vad du vill, jag gillar det! Come on, fyra mer PM:s nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Det var svårt, men nu har jag i alla fall skickat mitt bidrag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Bara KvaddadPadda:s PM kvar nu! Sedan kan vi starta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Bara KvaddadPadda:s PM kvar nu! Sedan kan vi starta! Jaha, hade ingen aning om att jag skulle vara med. Men nu har jag skickat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Forumit 1: SimonJ (MiRRe) Forumit 2: KvaddadPadda (RavenE) http://www.youtube.com/watch?v=2tPogQeglOQ Forumit 3: Tweak (Green_Goblin) http://www.youtube.com/watch?v=vQGEo2P8rnA Forumit 4: Umberto (ZcruweN) Forumit 5: Kebab (ferkurz) http://www.youtube.com/watch?v=Ccf1UeczitI ** De deltagande är: *Kebab *Tweak *Umberto *KvaddadPadda *SimonJ Redigerad 1 mars, 2009 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 1 - SimonJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 1 - SimonJ Mm, rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Forumit 4 - Kebab? Redigerad 1 mars, 2009 av Martin-123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Forumit 4: Kebab! Edit: Men lolz. Någon sekund sen bara. Edit2: Borde väll få gissa en gång till, då min förra gissning på Kebab var för sen? Iaf: Forumit 5: Umberto! Redigerad 1 mars, 2009 av Xazzi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 4 - Kebab? Forumit 4: Kebab! Fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 3:KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Forumit 4: Kebab! Edit: Men lolz. Någon sekund sen bara. Edit2: Borde väll få gissa en gång till, då min förra gissning på Kebab var för sen? Iaf: Forumit 5: Umberto! Forumit 3:KvaddadPadda Fel och fel! ** Förresten, har tänkt hur man ska göra den här leken mer "mättande". Det enda jag kommer på är att deltagarantalet skulle man kunna öka med ett par personer. Visserligen blir det inte såååå stor skillnad, men det är bättre än ingenting. Eller mja, vad tror ni? Finns det bättre alternativ? + maximum 2 gissningar / omgång? Redigerad 1 mars, 2009 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Nu har det gått en kvart sedan jag gissade! Forumit 3 - Kebab! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Nu har det gått en kvart sedan jag gissade! Forumit 3 - Kebab! Fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 3: Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Forumit 3: Umberto Fortfarande fel! Verkar vara en svår omgång! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts