Boomer Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Meh, jag hade en kattbild som underlägg och tänkte att det skulle bli lite för lätt. Så jag spajsade till det lite. Dra den där om rödluvan också.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 (redigerad) Forumit 1: RavenE (Umberto) "De senaste timmarna har jag spenderat framför TV:n och datorn. Det har varit en mix av "High Chaparall" med Filip & Fredrik, och böglyft av Magnus Samuelsson i "Let's Dance"! Mångkulturell ska man vara!" Forumit 2: ZcruweN (Kebab) "Mestadels slöat på msn, spelat lite, ringt ett samtal och målat garderoben!" Forumit 3: Gof (SimonJ) "Jag har spelat CS nästan oavbrutet, samtidigt som jag lyssnat på Draconia." Forumit 4: kattälskaren (kicken) "Ööh, jag har sovit. Jag väcktes nyss av telefonen, men jag är för lat för att svara. Så nu sitter jag här och dricker kaffe, lyssnar på Coldplay och spelar flashspel." Forumit 5: Adrian G (Tweak) "Sovit, vaknat, klätt på mig, gått ner, fikat med morfar som nyss dragit sig hit på en visit." --- Deltagande forumiter: * Gof * kattälskaren * Adrian G * RavenE * ZcruweN Redigerad 28 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit 4: Gof Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 2an = kattälskarne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Fel båda två. Brb dusch. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 (redigerad) Forumit 3: Gof Redigerad 28 februari, 2009 av SimonJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit 4: ZcruweN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit 5 - katzenlieber Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit fem - RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Tvåan är ZcruveN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 (redigerad) Bara ett rätt. Verkar vara en svår omgång, det här. Edit: Kebab prickade också. Redigerad 28 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit 1 - Adrian G? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit 1 - Adrian G? No sir. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit fyra - Kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit 5 - Adrian G? Vet inte hur ofta man får gissa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Tvåan är ZcruveN How did ya know? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Forumit 5 - Adrian G? Vet inte hur ofta man får gissa. Varje kvart. Rätt på kicken btw. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Varje kvart. Rätt på kicken btw. Men då måste ju Forumit 5 vara Adrian G. Jag gissar på det nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 How did ya know? Du har nämnt att du renoverar ditt rum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Men då måste ju Forumit 5 vara Adrian G. Jag gissar på det nu. Visst är det så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts