VickeX Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Forumit #5 - Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 3an lä ju va kebab, eller nån annan Ofelbar logik! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 1. MiRRe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Listan uppdaterad. Två forumiter kvar, gissningar efter denna post kollas först imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 För jag hade inte tid. Jo, jag vet, jag har själv tänkt på det men jag vet egentligen inte hur det kan lösas. Jag har redan förhindrat för många gissningar. Fler forumiter att gissa på är inte heller så bra, eftersom det inte kommer finnas många kvar som kan gissa. Istället för att försöka förlänga "speltiden" borde man förkorta "väntetiden". Börja med 2 GMs och inför en tidsgräns för hur länge man har på sig att skicka in pm. Det borde påskynda processen. -- Forumit 2: KP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Forumit 2 - Adrian G Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 2 - KvaddadPadda 5 - Adrian G Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Forumit #5 - KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 (redigerad) 2 - KvaddadPadda 5 - Adrian G Fy, inte gissa dubbelt. Godkänner det för denna gång eftersom KvaddadPadda redan var tagen. 1. kattälskaren 2. Umberto 3. FerkurZ 4. RavenE 5. Mathias ---------------------- PMa in en bild på den plats ni allra helst skulle vilja åka på semester till. Umberto: Känns lite som att man kommer slita ut leken då? Redigerad 23 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Missade den grejen, gick inte igenom hela tråden ...är jag automatiskt med när jag gissade rätt? IOW, ska jag skicka en bild? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 (redigerad) För jag hade inte tid. Okej, jag menade inget dumt. Jag bara undrade. Redigerad 23 februari, 2009 av SimonJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Oj, den var svår! Jag har skickat in en bild nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Missade den grejen, gick inte igenom hela tråden ...är jag automatiskt med när jag gissade rätt? IOW, ska jag skicka en bild? Jepps. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Forumiterna ombads alltså att posta en bild på platsen de helst skulle vilja åka på semester till. Forumit 1: Umberto (Boomer) http://www.exodus.co.uk/assets/images/trip...lsize/02462.jpg Forumit 2: RavenE (Kebab) http://ben.casnocha.com/images/2007/03/30/...rip_graphic.gif Forumit 3: FerkurZ (Mordos) http://images.google.se/images?um=1&hl...a=N&ndsp=21 Forumit 4: kattälskaren (VickeX) http://umsis.miami.edu/~dwhitley/South%20F...ami%20Metro.JPG Forumit 5: Mathias (Bebben) http://i46.photobucket.com/albums/f136/Qou...pg?t=1235501562 ------- Deltagande forumiter är alltså: * kattälskaren * Mathias * FerkurZ * RavenE * Umberto Redigerad 25 februari, 2009 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Forumit #5: Mathias. Redigerad 24 februari, 2009 av Bebben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Forumit 2, RavenE. Edit: Jag ville inte säga Qouads bild eftersom det skulle bli så tråkigt. Tänk på att inte ladda upp bilderna på ett konto med ert namn. Redigerad 24 februari, 2009 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Forumit 3 - Umberto. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Forumit 1 - Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Forumit 3 - FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) Jag ville inte säga Qouads bild eftersom det skulle bli så tråkigt. Tänk på att inte ladda upp bilderna på ett konto med ert namn. :wub: Hahahahaha! Trodde inte det skulle ske på det här viset, ledsen för det. Men hahaha vad fail Redigerad 25 februari, 2009 av Mathias Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts