Halo Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Som topicen säger. Så fort datorn har varit avstängd eller liknande så står skärmen bara och blinkar i nästan 15 minuter innan den börjar gå igång. Någon som har haft liknande problem eller som vet om det bara är att skrota och skaffa sig en ny eller om det går att lösa. Funderade först om det var grafikkortet som glappade men det funkar perfekt med andra skärmar. Den är väl runt 7-8 månader gammal och eftersom den är beställt vet jag inte riktigt hur jag ska kunna lämna in den eller var. Skärm: Viewsonic vx912 http://www.viewsoniceurope.com/UK/Support/...LCDVX/VX912.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Byt olja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 1. Kolla kablar 2. Kolla Grafikkortet Att skrämen inte blir aktiv förrens 15 min kanske är något med kablage, annars kanske den börjar ge upp. Men man tycker ju inte det ska märkas så här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Sådär var min skärm nästan när ja var på lan hos en kompis. Att min skärm ville inte starta fick stänga av och koppla ur skärmen sen koppla in igen för det skulle funka. Fast fick göra så 2-3 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Har haft samma problem, den gick igån efter ett tag men tillslut kollapsa den helt, det var grafikkortet då så det är ett tips att kolla. Ta ut kortet och testa i en annan dator, om det inte funkar där så vet du vad felet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) Hade samma problem med min gamla skärm. I början blinkade och klickade den i 3-4 minuter men sen blev startuptiden bara längre och längre och längre. Till slut tog det 1½ timme innan den startade. Det blev givetvis helt ohållbart så jag begärde en ny skärm av jultomten. edit: Var en Samsung 940bf btw Redigerad 12 februari, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts