xiania Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Båda är snabba bilar, turismo ser bättre ut, infernus är snabbare. Vilken föredrar du? Motivera, annars har du ingenting här att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Jag har alltid haft uppfattningen att Turismo går sönder mycket enklare än Infernusen, och det gillar jag inte. Jag gillar Infernus mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Infernus: Snabbaste bilen i selet och otroligt stadig. Men ful som f*n. Turismo: Snabb och lite snyggare, men hemskt grepp, Speciellt offroad. Äsh, för mig blir det Infernus. Har vunnit många race (SAMP) med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erixx Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Har klarat ut det mesta på nästan alla Gta Spelen men på SA har jag glömt vart Infernus och Turismo fanns + hur dem ser ut.... Någon som har lust o lägga karta + bild? eller bara berätta? MVH/erixx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xiania Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Infernus: Snabbaste bilen i selet och otroligt stadig. Men ful som f*n. Turismo: Snabb och lite snyggare, men hemskt grepp, Speciellt offroad. Äsh, för mig blir det Infernus. Har vunnit många race (SAMP) med den. Är det där något skämt? Turismo är stadigare än infernus, turismo har 4 wheel steering. Det har inte infernus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Varför är inte Cheetah med? Det är ju den snyggaste sportbilen på hela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts