Mathias Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) Klart jag ställer upp Vice. Redigerad 12 februari, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) Klart jag ställer upp Vice. Fasen vad najjs! Men ahde du kunnat ändra vice till victors. Jag blir kallad av de flesta, för vice. Men vi skall bjuda in lite äldre folk och de känner inte riktigt till smeknamn. De vill ha ordentliga, snygga och seriösa kort. Så då passar det bättre med Victor. Synd att man inte kan se minerna när de ser kortet... Edit: Vad är det för nått han har på magen btw? Edit 2: Ah, åren. Hahahha ganska kul men blir lite fult. Redigerad 12 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Man är väl bjuden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) Fasen vad najjs! Men ahde du kunnat ändra vice till victors. Jag blir kallad av de flesta, för vice. Men vi skall bjuda in lite äldre folk och de känner inte riktigt till smeknamn. De vill ha ordentliga, snygga och seriösa kort. Så då passar det bättre med Victor. Synd att man inte kan se minerna när de ser kortet... Såå... ett smeknamn fungerar inte, men en naken gubbe ska gamlingarna tåla? hahaha! Det är såklart sträck för att du fyller 29 på magen Redigerad 12 februari, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Man är väl bjuden? Hehe bara familjen den här gången. =/ Såå... ett smeknamn fungerar inte, men en naken gubbe ska gamlingarna tåla? hahaha! Hahah klart. Gillar att vara oskyldigt provokativ. Ska se tårtan jag beställt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Hehe bara familjen den här gången. =/ ...pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 ...pappa? Pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Pappa? Men nog måste du väl bjuda in din son Mathias till ditt födelsedagskalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vill du ta bort trecken med. Det ser lite skumt ut. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vill du ta bort trecken med. Det ser lite skumt ut. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Tusen tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Hämtade precis årets tårta: Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Hämtade precis årets tårta: Vad tycks? Yum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Hämtade precis årets tårta: Vad tycks? Kan du skicka en bit av tårtan på posten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Hämtade precis årets tårta: http://i486.photobucket.com/albums/rr223/G...ce/DSC00122.jpg Vad tycks? Wow, skickliga tårt-makers. Redigerad 2 mars, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 (redigerad) Hej! Sist hjälpte ju Mathias mig (tusen tack igen) med mitt kort. Skulle behöva hjälp på kort i år igen. Sist hade jag ju fet-gamer-tema men är inne på välkomna-till-en-gammal-mans-party tema, i år. Har googlat satan men hittar absolut ingen bild. Har kollat efter nån humor ang impotens, nån gubbe som käkar tårta, men inget. Nån som har nån ide på det och/eller nått helt annat? Kolla in kortet (och tårtan) längre upp så förstår ni på vilken nivå jag och matrialet bör ligga på... ( ) Tack på förhand//Vice Redigerad 13 mars, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts