Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Fyller snart år ( ) och skall skicka iväg korten snart. Vill hitta nån bra rolig bild som jag kan skicka iväg. Dessvärre har jag ingen rolig bild så jag skulle uppskatta om ni kan hitta någon kul bild. Ex: Får alltså gärna vara lite grovt. Men inte för grovt. Eller bara kul. Eller ironiskt. =) Redigerad 11 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 "...Fyller Vice redan år?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) "...Fyller Vice redan år?" Hehe snart. Denna är sådär. =/ http://i299.photobucket.com/albums/mm288/l...irthday_cat.gif Denna leder: http://www.lolcats.com/images/u/07/22/lolc...xfx758rcuy9.jpg http://i198.photobucket.com/albums/aa299/y...the-bafftub.jpg http://www.pbfcomics.com/archive_b/PBF032-...My_Birthday.gif Redigerad 11 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Fasen. Ingen som vet vart man kan hitta en rolig bild allt. kan skapa en? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Lols? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Lols? Ganska bra. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Ganska bra. Tack. No problems. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Hehe snart. Om du inte förstod det, så var det där ett förslag från RavenE. Men du kanske fattade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Om du inte förstod det, så var det där ett förslag från RavenE. Men du kanske fattade.. Haha nej fattade inte det. Men det är faktiskt en bra ide. Ska kanske använda den. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Du har inte kvar den från förra året? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Du har inte kvar den från förra året? =P Jopp, men det håller inte i år. =/ Haha vilket minne du har. =D Redigerad 11 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Jopp, men det håller inte i år. =/ Haha vilket minne du har. =D PM'a? Jag har inte kvar den, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Nej, posta här! Vill också se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Nej, posta här! Vill också se. Jag med. Redigerad 11 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) PM'a? Jag har inte kvar den, haha. Nej, posta här! Vill också se. Jag med. Allt för er: Den var tänkt till att ha på tårtan men upplösningen blev för dålig så det blev inbjudningskort istället. Årets tårta är klar. Kan dock inte lägga upp den här pga min snokade lillebrossa Sonoho eller vad han kallar sig. Men kan pma vid intresse. Så, in med fler vulgära ideer på inbjudningskort! Redigerad 11 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Haha, den där kommer jag ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Vänta... Man kanske kan ändra texten till: Välkommen till Vices födelsedagspartaj! Eller nått. Det hade ju varit toppen. Mathias-tidigare-känd-som-Qouad, hade du velat hjälpa mig med det? =))))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts