eminem33 Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Hej jag köpte gta 4 idag till min dator. Allt e skit bra utom de att när man snor en bil ibland så gasar dom automatsikt och de går inte att få stopp på bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Hej jag köpte gta 4 idag till min dator. Allt e skit bra utom de att när man snor en bil ibland så gasar dom automatsikt och de går inte att få stopp på bilen? Har du en gamepad ikopplad i datorn? Isåfall, prova ta bort den och sedan starta och prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Har du en gamepad ikopplad i datorn? Isåfall, prova ta bort den och sedan starta och prova nej jag har inget sådant ikopplat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Svänger bilen också? För det finns ett Anti-pirat (Ifall du tankat Gta IV) som gör så att dummar sig, te.x gasar fullt och svänger hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Svänger bilen också? För det finns ett Anti-pirat (Ifall du tankat Gta IV) som gör så att dummar sig, te.x gasar fullt och svänger hela tiden. hur får man bort de då? får damp snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 hur får man bort de då? får damp snart Det går inte du måste köpa spelet. Det är sånt som Rockstar har laggt in för att folk ska inte tanka IV. Men för att fixa det då strider ja mot dessa regler på forumet om ja går vidare hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Det går inte du måste köpa spelet. Det är sånt som Rockstar har laggt in för att folk ska inte tanka IV. Men för att fixa det då strider ja mot dessa regler på forumet om ja går vidare hur man gör. Men det går att få bort på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Men det går att få bort på något sätt? §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! hitta nått annat forum D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Men det går att få bort på något sätt? Ja men det strider mot forumets regler om jag säger hur. Därför bör du inte fråga mer om det. Kommer inte hjälpa dig då det är imot reglerna på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Ja men det strider mot forumets regler om jag säger hur. Därför bör du inte fråga mer om det. Kommer inte hjälpa dig då det är imot reglerna på forumet. jag fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts