Sammy Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Kan man jobba för polis på GTA IV?? Alltså att man Själv (Niko) kan välja frivilligt om man vill spela som cop!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Kan man jobba för polis på GTA IV?? Alltså att man Själv (Niko) kan välja frivilligt om man vill spela som cop!? Beror på, du kan ju göra polis uppdragen (typ som vigilante i SA) som finns inne i polisbilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Lol var det inte du som skulle lämna GTAsajten. --- Du kan göra polisuppdrag i IV. Från polisbilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KennethL Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Lol var det inte du som skulle lämna GTAsajten. --- Du kan göra polisuppdrag i IV. Från polisbilarna Jag har gjort ett par men jag ser inte poängen med det, man får inga pengar eller nånting. Tar uppdragen slut efter ett tag, får man något för att man slutför 10 - 20 - 30 - 40 uppdrag, eller är det bara ett onödigt tidsfördriv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Jag har gjort ett par men jag ser inte poängen med det, man får inga pengar eller nånting. Tar uppdragen slut efter ett tag, får man något för att man slutför 10 - 20 - 30 - 40 uppdrag, eller är det bara ett onödigt tidsfördriv? Man måste nog göra dem för att få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Man måste nog göra dem för att få 100% Japp. Och så får man ju en Trophy/Achievement efter att ha gjort 20 uppdrag, likaså för "Most Wanted" på alla öar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Japp. Och så får man ju en Trophy/Achievement efter att ha gjort 20 uppdrag, likaså för "Most Wanted" på alla öar. Japp, och så är det roligt att göra dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xXskaterboyXx65 Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 uhm...Om man ska vara ärlig det går inte..men som sagt kan du ladda ned Player Selector och välja en polis att vara..Men du kan göra missions när du stanner med bilen helt tryck E och tryck View Most Wanted och sen tryck enter på en person och sen enter igen så följer du GPS'en där på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts