felshoe Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Västra Götaland, nein. Du bor väl i Göteborg? Är inte det Västra Götalands 'huvudstad'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Jag saknar tråden där vi hade en Sverigekarta och alla fick pricka in sig själva. Den försvann med silentwhisper om jag inte minns fel. Denna är igång fortfarande iallfall, om än något inaktiv och inaktuell. http://www.frappr.com/gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Västerhaninge, en liten pisshåla i Södermanland, 2 mil utanför Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Kalmar, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Denna är igång fortfarande iallfall, om än något inaktiv och inaktuell. http://www.frappr.com/gtasajten Aww... Vice... "Hej! Kom och hälsa på nån gång så bjuder jag på en cider!" Redigerad 11 februari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Denna är igång fortfarande iallfall, om än något inaktiv och inaktuell. http://www.frappr.com/gtasajten Fniss, la till mig just for the lulz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Aha! Om det där är Crices riktiga adress vet jag vem som ska stå utanför och kasta vattenballonger på fönstrena i sommar. La till mig själv också, jag kan inte erbjuda någon cider men kaffe och té finns alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Aww... Vice... "Hej! Kom och hälsa på nån gång så bjuder jag på en cider!" Hehe alltid välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 ja la till mig med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Då är man med på listan och självklart röstade jag på Norrbotten, och nej, bor inte i residensstaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Södermanland. För att se vart forumiterna bor lite närmre så kan jag väl tipsa om min egna tråd som inte är så gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Norrbotten. Luleå - Residentsstad. WOHO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Skåne eller Blekinge, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Vote: Stockholm Stockholm stad i världen Sen tror jag att jag bor i residentstad eftersom jag bor i en förort till Stockholm City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Du bor väl i Göteborg? Är inte det Västra Götalands 'huvudstad'? Nepp, jag bor inte i Göteborg. Jag pluggar där men jag bor en bit utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Gävleborg woho. Och jag bor nästan i residensstaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Jag bor i Örebro Län, men 8 mil från Örebro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Vote: Skåne Vote: Nej (bor i Staffanstorp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Nepp, jag bor inte i Göteborg. Jag pluggar där men jag bor en bit utanför. Konstigt. Har alltid haft för mig att du bor i frölunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Wow.. Gtasajten finns verkligen överallt Bara västernorrland som inte fått en röst. Grymt intressant sånt här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts