Martin-123 Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Tja, är lite uttråkad med de spel jag har och lust på nya. Det jag söker är äventyr spel, inga spel med vapen osv. Helst nyare spel! Tipsa på, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Tja, är lite uttråkad med de spel jag har och lust på nya. Det jag söker är äventyr spel, inga spel med vapen osv. Helst nyare spel! Tipsa på, tack! Till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Det spelet som jag stark skulle rekommendera som äventyr spel är Lost via Domus... Bra gjort spel för att vara baserat på en tv-serie... Om jag vore du skulle jag kolla in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Till PC? Juste ja! Japp, det ska vara till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Peggle. Kanske inte så nytt, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts