Tweak Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Jag letar efter ett enkelt, gratis, fotoredigeringsprogram! Det enda funktionen jag vill ha är att kunna göra bilder svartvita. Har ni några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 GIMP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Paint.net? Kopia av Photoshop och gjort för Windows. Tycker det är tillfredställande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 www.picnik.com/app Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 GIMP! Verkar bra! ..hur gör jag saker svartvitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Verkar bra! ..hur gör jag saker svartvitt? Mycket simpelt faktiskt! Så här gör du; Färger > Färglägg och sen justera Mättnaden bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Mycket simpelt faktiskt! Så här gör du; Färger > Färglägg och sen justera Mättnaden bara. Underbart, tusen tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Lånar tråden lite. Går det att smeta ut som man kunde göra i photoshop i Paint.NET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts