Crusader Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 (redigerad) ÄNTLIGEN! Dead Rising 2 Teaser Inte mycket men iallafall något. Verkar utspela sig i Las Vegas eller något liknande. Redigerad 11 februari, 2009 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 (redigerad) Längtar efter det här spelet! Ettan var (nästan) bara skit. Redigerad 10 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Me want Ser fram emot detta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Längtar efter det här spelet! Ettan var (nästan) bara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Det var inte SÅ dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Det var inte SÅ dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Det var kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Det var kul! Ärligt talat, jag gillade det knappt alls, det enda som var extremt kul med spelet var att slå av huvuden på zombies med [insert valfri mat/köks/utomhusprodukt här] Annars var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Jag tyckte spelet var jätte kul. Grymt irriterande men kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Det var kul! Nej. Jag kunde inte läsa texten på grund av att jag har en SDTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 GRYMT irriterande men kul. Det var det som gjorde spelet dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Screens Undra vem den här pricken är.. Och var är Frank och Co. nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Första spelet var ju skitgrymt!! Jag måste skaffa 2:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts