SilentViper Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Nu har jag både googlat och kollat på deras sida utan att hitta en kontroll panel till mitt Audigy 2 ZS. Varken drivrutiner heller fast ja har hittat förr :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Använd skivan som du fick med när du köpte kortet eller moderkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Använd skivan som du fick med när du köpte kortet eller moderkortet Haha 1 problem. Datorn är från 06 och jag vet inte ens vart skivan till ljudkortet ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Själva programmet ska nog finnas på datorn, leta efter Creative>Creative Audio Console i startpanelen. Har lika ljudkort.. Drivare finns på Creatives hemsida, men jag var snäll nog att leta upp det åt dig också. http://support.creative.com/Products/Produ...e=Sound+Blaster Ha en trevlig fortsatt kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Tack chucky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts